Hvilke hjemmesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Ida.

Vinker skriver:

Iiih de her fra Melton er godt nok også fiiiiine

Melton Skindsko, Lilla m. blomster

Dem har Annika de er SUPERfine...decoys skindfutter når ikke meltons til sokkeholderne - de er for stive og bliver hurtigt grimme at se på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Dem har Annika de er SUPERfine...decoys skindfutter når ikke meltons til sokkeholderne - de er for stive og bliver hurtigt grimme at se på...

Iiih jeg MÅ bare ha en pige næste gang!!!!!!! hihi

Okay jeg må prøve et par Melton-futter, men har dog ikke selv noget at klage over mht Decoy. Det er 2. par Niklas Emil har og han har brugt dem rigtig meget herhjemme. Synes ikke de er slidte på nogen måde, men nu er han jo heller ikke så gammel endnu...

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

Kender du noget til skindfutterne fra Tinyzone?

Synes ikke rigtig jeg kan finde nogle smarte drengeudgaver fra Melton :(

Anmeld

25. marts 2010

Ida.

Vinker skriver:

Kender du noget til skindfutterne fra Tinyzone?

Synes ikke rigtig jeg kan finde nogle smarte drengeudgaver fra Melton

De er heller ikke særlig gode...de er også meget stive, så vidt jeg husker...

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

De er heller ikke særlig gode...de er også meget stive, så vidt jeg husker...

Okay ;) Men dem NE har fra Decoy er super bløde - overhovedet ikke stive!

Der er godt nok også STOR forskel på størrelserne. i str 20/21 i Decoy svarer til en 23/24 i Melton! Synes du også Melton er små i størrelserne?

Anmeld

25. marts 2010

Ida.

Uh det kan jeg faktisk ikke huske...Linas hedder str. 6-12 mdr og hun er 10 mdr, Annikas kan jeg ikke huske - hun har dem med i vugger, så kan ikke lige huske, hvad de hedder...

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Uh det kan jeg faktisk ikke huske...Linas hedder str. 6-12 mdr og hun er 10 mdr, Annikas kan jeg ikke huske - hun har dem med i vugger, så kan ikke lige huske, hvad de hedder...

Okay ;) men der står mål inde på den netside jeg kigger på så det er en hjælp ;)

Anmeld

25. marts 2010

Ida.

Lina har i øvrigt dem her:

http://www.sundbaby.dk/shop/melton-roede-ballerina-108868p.html

De er simpelthen skønne men ja pigemodellerne er vist lidt finere end dem til drenge...

Anmeld

25. marts 2010

Ida.

Vinker skriver:

Okay men der står mål inde på den netside jeg kigger på så det er en hjælp

Hvad med dem her:

http://www.aeblekinder.dk/Melton/Produkt/Melton_+Skindfutter+bl%C3%A5+med+bil__+Str+0____24+mdr__+4019

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Hvad med dem her:

http://www.aeblekinder.dk/Melton/Produkt/Melton_+Skindfutter+bl%C3%A5+med+bil__+Str+0____24+mdr__+4019

Lige netop det par kan jeg bedst lide, MEN har ikke kunnet finde dem i rette størrelse :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.