Det mest mystiske møde med en recervebedste ever!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej igen de damer og 1000 tak for jeres input

Ja jeg havde jo allerede taget beslutningen om ikke, at se hende igen men nogle gange føler man lige, at man har brug for at få andres syn på sagen for, at få bekræftet at det man gør er ret selv om det selvfølgelig måtte føles rigtig.

Kh fra mig som nu søger videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvad med at tale med hende om de tanker du har gjort dig, og på den måde forsøge at finde ind til kernen Spørg hende om I må komme på besøg hos dem, så I kan se huset rigtigt.

K.h. Linda

Hej Baagøe

Idet du er den eneste der har et lidt anderledes syn på sagen, er jeg nødt til at spørge dig om du havde gjort det samme som du råder mig til, at gøre hvis du havde haft den samme (efter min vurdering) underlige oplevelse og en grum mavefornemmelse?

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hej Baagøe

Idet du er den eneste der har et lidt anderledes syn på sagen, er jeg nødt til at spørge dig om du havde gjort det samme som du råder mig til, at gøre hvis du havde haft den samme (efter min vurdering) underlige oplevelse og en grum mavefornemmelse?

Ja det havde jeg. Egentlig tager alle mine svar udgangspunkt i, hvad jeg selv ville have gjort

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.