Badning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

tumle81

Ville bare lige høre hvor ofte I andre bader jeres babyer??

Victor er 5 mdr nu og har indtil "kun" været badet en gang om ugen... Er det for sjældent?? Han bliver selvf vasket hver morgen i ansigt, hænder og numse (denne vaskes selvf hver gang vi skifter ble :-))

Knus Kathrina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Mira0911

tumle81 skriver:

Victor er 5 mdr nu og har indtil "kun" været badet en gang om ugen... Er det for sjældent?? Han bliver selvf vasket hver morgen i ansigt, hænder og numse (denne vaskes selvf hver gang vi skifter ble :-))

Knus Kathrina 

Min datter kommer i bad 2 til 3 gange om ugen...

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

Vores dreng kommer i bad hver aften og har badet hver dag siden han var ca 2-3 mdr . Han har en dejlig blød hud og elsker det   Jeg ville mene at et bad er nødvendigt i hvert tilfælde hver anden dag   Det er vel en smags sag

Anmeld

24. marts 2010

Ansemusen

Jeg har hørt at en gang om ugen er fint for små børn og helst uden nogen former for sæbe, shampoo osv.

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Siden Carla var 4mdr har vi badet hende hver dag. Selvfølgelig er der nogle dage hvor vi er i byen eller noget hvor hun ikke kommer i bad men ellers er det en del af hendes aften-ritual. Hun får aftensmad, kommer i bad, får nattøj på og så får hun en godnatflaske og bliver puttet

Anmeld

24. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

min søn er 5 mdr på tirsdag og han kommer i bad vær anden dag

Anmeld

24. marts 2010

Pige2009

tumle81 skriver:

Knus Kathrina 

Jeg ville synes det var for lidt, når han er så gammel. Min datter Laura er også 5 mdr. og hun kommer i bad mindst hver anden dag

K.h. Linda

Anmeld

24. marts 2010

Winnie

tumle81 skriver:

Knus Kathrina 

Min datter på 2 mdr kommer i bad ca en gang om ugen. Så jeg synes jo ikke, at det er for sjælent at Victor kommer i bad

Anmeld

24. marts 2010

mor-til-vanessa

Knus Kathrina 

vanessa er 3 mdr og hun kommer i bad hver dag hvis vi er hjemme. og hun elsker det. hun har masser af hår, så det bliver også vasket med shampoo 1 gang i ugen ( med neutral baby shampoo ) og bliver smurt ind i naturlig kokus olie efter hvert bad.

jeg synes een gang i ugen er for lidt. der får de jo grød og det sviner jo en del.

Anmeld

24. marts 2010

N&J

tumle81 skriver:

Knus Kathrina 

Min datter kommer nok heller ikke i bad mere end 1-2 gange på en uge, hun bliver selvfølgelig vasket, men hun er ikke så glad for badekar så den hyggestund kan vi ikke have, det er med mor hurtigt ind under bruseren og blive vasket, og så forsøger jeg at få hende til at bade legetøjet i håb om at hun kan udleve hendes mors drøm om et barn der bare elsker at sidde i badekar og plaske... 

så nej gør da hvad I mener er nok, altså hvis ungen lugter så kommer de jo bare i bad noget oftere, min venindes dreng bader kun 1-2 gange om ugen efter anvisning fra lægen grundet noget eksem.. og egentlig så burde vi altså heller ikke bade så ofte som de fleste af os gør, da vi ødelægger hudens naturlige balance.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.