adresseliste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

Barbamama

iln skriver:

Det ermig der stod for den. Den ligger klar men har været på ferie. Sender den i weekenden til dem der har tilmeldt sig den

Fedt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

JustAnotherName

Synes I ikke at vi mangler at oplyse børnenes alder/fødselsdato på den der liste vi hver især får?

Jeg ved godt at der er en fødselsdagsliste herinde, men den anden liste er jo en man selv har liggende, og måske man gerne vil sende en hilsen på dagen eller lignende. Så kunne det være rart, nemt at få et overblik over, hvor gamle de forskelige skønne NS-unger efterhånden er ...... 

Anmeld

28. marts 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Synes I ikke at vi mangler at oplyse børnenes alder/fødselsdato på den der liste vi hver især får?

Jeg ved godt at der er en fødselsdagsliste herinde, men den anden liste er jo en man selv har liggende, og måske man gerne vil sende en hilsen på dagen eller lignende. Så kunne det være rart, nemt at få et overblik over, hvor gamle de forskelige skønne NS-unger efterhånden er ...... 

jo det kunne du enlig have ret i det ville være skønt så husker man jo børnes fødselsdag noget beder syntes jeg.. god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.