Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kom lige i tanke om den... Jeg kan slet ikke huske hvem det var der stod for den. Den der med adresser, tlf-numre og mail-adresser. Blev der gjort mere i det eller hvordan????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har intet modtaget siden ihvertfald...
michella80 skriver: Jeg kom lige i tanke om den... Jeg kan slet ikke huske hvem det var der stod for den. Den der med adresser, tlf-numre og mail-adresser. Blev der gjort mere i det eller hvordan????
Det er Ida (ILN) der står for den, men har hellere ikke hørt yderligere....
malucca09 skriver: Det er Ida (ILN) der står for den, men har hellere ikke hørt yderligere....
Nårh ja jeg var helt blank
michella80 skriver: Nårh ja jeg var helt blank
Det undre mig ikke du var
malucca09 skriver: Det undre mig ikke du var
hov hov du opfør dig lige ordentligt!!!!
michella80 skriver: hov hov du opfør dig lige ordentligt!!!!
Gør jeg da ALTID
Er bare SÅ overtræt, så nu går jeg i seng, inden jeg støder folk.
Nat nat Frk. dig.
malucca09 skriver: Gør jeg da ALTID Er bare SÅ overtræt, så nu går jeg i seng, inden jeg støder folk. Nat nat Frk. dig.
Ha ha ha ha Det er så i orden. Jeg tror også jeg fortrækker. Jeg er også mega træt Sov godt
Det ermig der stod for den. Den ligger klar men har været på ferie. Sender den i weekenden til dem der har tilmeldt sig den
iln skriver: Det ermig der stod for den. Den ligger klar men har været på ferie. Sender den i weekenden til dem der har tilmeldt sig den
Håber du havde en dejlig ferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128