Gravid og svimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.056 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

SusanneK

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg er blevet gravid og er i ca. 6 uge. Jeg har det egentlig ok. Jeg skal bare sørge for ikke, at blive for sulten da jeg så får kvalme. Jeg har lidt kvalme i løbet af dagen, men ikke noget af bestydning.

Men de sidste par dage er jeg begyndt, at blive svimmel. Jeg er ikke besvimet men oplever ofte et ubehag af svimmelhed, som jeg aldrig har døjet med før.

Mit spørgsmål er så til jer andre vordende mødre om I har oplevet ling. i forbindelse med jeres graviditet og allerede så tidligt i forløbet?

Er det noget jeg skal være bekymret for eller er det helt normalt??

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

MariaJ

Ja, det havde jeg en del i starten. Jeg havde ikke rigtig kvalme, men svimmelheden var der fra starten og varede ca. til uge 12.

Maria 36+1

Anmeld

24. marts 2010

B&J

Ja svimmel det er meget normalt du skal have jern piller det tager af du er svimmel og masser af vand og noget af spise tror det er fra uge 8 du må tage de jernpiller de hedder gavijern og kan købe som håndkøb på apoteket

og ja stor TILLYKKE

Anmeld

24. marts 2010

Margorie

Jeg er godt nok også svimmel hele tiden. Og træt.. Men det er vist meget normalt

Anmeld

24. marts 2010

SusanneK

Puha... Hvor er jeg glad for, at jeg er helt normal. Men blev sgi helt bange for, at noget var galt.

Men jeg tjekkede lige kalenderen. Jeg er nu i 6 uge og så må jeg vel stille mig selv med tålmodighed de næste par uger før jeg må tage de jern piller.

Jeg sørger for, at spise og drikke regelmæssigt. Men den svimmelhed er godt nok ubehagelig.

Anmeld

24. marts 2010

SusanneK

Og forresten mange tak for lynønskningen. Det er virkelig et ønskebarn

Anmeld

24. marts 2010

Englebisse

Jeg var selv rigtigt meget svimmel omkring dette tidspunkt og det var jeg også med den første. Det er bestemt ikke rart, men det går over omkring 10-12 uge.

Anmeld

24. marts 2010

SusanneK

Mange tak til alle.

Så må jeg nok bare vente til jeg kan begynde, at tage de jernpiller og håbe det virker.

Der er nok ikke opfundet en mirakelkur til, at modvirke det

Anmeld

24. marts 2010

Lone Jakobsen

hejsa

du kan tro jeg kender det. jeg blev sygemeldt både i 3. og 4. graviditet, netop pga. svimmelhed. jeg blev checket i hoved og r** men de fandt intet.

Anmeld

24. marts 2010

Mira0911

Jeg var også en smule svimmel, men ikke meget... Ikke noget jeg mærkede vildt meget til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.