b-runde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

TbCp

Det var da helt vildt! Det er jo simpelthen Danmark lækreste unger der er samlet her! Hold da op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Milka

TbCp skriver:

Det var da helt vildt! Det er jo simpelthen Danmark lækreste unger der er samlet her! Hold da op

helt enig!

Anmeld

25. marts 2010

grinbidderen

ja jeg får ikke lige taget så mange billeder af valde i øjeblikket så kan desværre ikke vise min charmebøf frem for deer blir taget flest billeder med mobilen i øjeblikket og ved ik hvordan jeg får dem på com da det er den nye mobil (iphon) men sikke jeres børn bare voksker der ud af det er jo helt vild

kan sige at valde er 90 cm lang og vejer 14,3 kg så han er vokset en del og er altså kun 1½ år nogen der vil sige han ska stoppe lidt op han kan over 20 ord nu så han er langt fremme af sin alder siger dp

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Jeg kan da godt liiige trylle et par stykker mere frem fra idag...   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

NIKOLINE! kan du SÅ stoppe med det vokseri

der er vist en lille frøken der ligner sin mor temmelig meget - især på de 2 første billeder

ja det er SÅ vildt, hun vokser og vokser.... :0)

hvis man kigger på barnebilleder af mig så ligner vi næsten på en prik:0)

Anmeld

25. marts 2010

MORJESPERSEN

HVOR ER DET BARE SKØNNE UNGER I ALLE SAMMEN HAR JER Man kan rigtig se de vokser ganga til gang vi laver en b-runde....

Her en foto serie af pigerne, Amalie er ved at stjæle Lauras sut...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

HVOR ER DET BARE SKØNNE UNGER I ALLE SAMMEN HAR JER Man kan rigtig se de vokser ganga til gang vi laver en b-runde....

Her en foto serie af pigerne, Amalie er ved at stjæle Lauras sut...

Aj Fie, hahahaha......Jeg er helt flad af grin. NØJ hvor er de bare kære, dine bøller. Sikke en herlig billedeserie. Og morsomt at Laura til sidst opgiver sutten og i stedet sutter på gåvognen ...haha. De kan da rigtigt drille hinanden!! Det er bare tydeligt, at Laura ikke er helt tilfreds på billede 2 og 6 ....det er lige før man kan høre lyden    Og SÅ SJOVT dét billede, hvor hun har tungen helt ude, for at få sutten igen.

DE ER BARE SÅ SKØNNE DE TO   -   et hjerte til hver af dem!          A   L

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.