b-runde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

er der nogen der kan fortælle mig hvornår mine piger blev så store? synes det er lidt vildt

Hvor er det bare nogle smukke smukke piger du har. Og jeg kan kun give dig ret i tiden flyver af sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

De er FANME smukke Camilla!!!!!

Her er lidt af Carlamusen

Anmeld

24. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,alle mine yndlings børn i 1 billedrunde,hvor dejligt

Ja,Brikkerne er ikke babyer mere...kender det godt,pludselig en dag er baby facet væk og man har et barn

Og Viktor bassen,hvor er det længe siden jeg har set ham,han er også blevet pænt stor

Har ikke fået lagt nogle nye ind,så I må nøjes med en sovende Alexander

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er de lækre, allesammen!

jeg er online lidt sent her 00:35 faldt i søvn med Nikoline.... bum bum....

hvornår tager i dog alle de billeder? altså jeg mener, jeg kan simpelthen ikke nå at diske op med nye billeder til hver b-runde... det er nok en vanesag?

anyway, here goes:0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

HER ER VIDEOKLIPPET, HVIS NOGEN VIL SE DET..... 

http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid538.photobucket.com/albums/ff345/JustAnotherName_album/MOV011601.flv

Århhhh Katrine!
Så sidder jeg her og tuder lidt ned i min müsli!
Hvor er de dog dejlige!!!!

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

hvornår tager i dog alle de billeder? altså jeg mener, jeg kan simpelthen ikke nå at diske op med nye billeder til hver b-runde... det er nok en vanesag?

Nååårh hvor er hun sød!!!! Er da helt vild med det billede hvor hun står i badekåben...

Mht billeder. Førhen da hun var helt lille ville jeg have kunne ligge 50-100 billeder ind om ugen, men nu tager vi ikke så mange, men altså kameraet ligger altid fremme, hvis nu hun lige så EKSTRA sød ud eller laver noget sjovt.

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Nååårh hvor er hun sød!!!! Er da helt vild med det billede hvor hun står i badekåben...

Mht billeder. Førhen da hun var helt lille ville jeg have kunne ligge 50-100 billeder ind om ugen, men nu tager vi ikke så mange, men altså kameraet ligger altid fremme, hvis nu hun lige så EKSTRA sød ud eller laver noget sjovt.

Det er det samme her. Mens jeg har barsel, tager jeg NÆSTEN billeder dagligt. Kameraet ligger ihvertfald fremme, så man hurtigt lige kan gribe det (og bedre husker at f det gjort), og forevige de øjeblikke, hvor ungerne lige er ekstra søde eller sjove ......selvom det er de jo faktisk ALTID 

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Århhhh Katrine!
Så sidder jeg her og tuder lidt ned i min müsli!
Hvor er de dog dejlige!!!!

Søde Tina. Hehe. Du skal da ikke sidde og dryppe salte tårer i din musli 

Men det er nu et skønt videoklip.
Dejligt at høre sine unger erklære sin kærlighed til hinanden - helt spontant.

Jeg er så glad for at have det på video. De ER bare mine skønne tøser.
Selvom de kan køre mig eksteeeemt træt og lave en masse bøvl og ballade, så beriger de altså også bare tilværelsen i en sådan grad, at alt det trælse ingenting betyder i det store hele alligevel.

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det er det samme her. Mens jeg har barsel, tager jeg NÆSTEN billeder dagligt. Kameraet ligger ihvertfald fremme, så man hurtigt lige kan gribe det (og bedre husker at f det gjort), og forevige de øjeblikke, hvor ungerne lige er ekstra søde eller sjove ......selvom det er de jo faktisk ALTID 

Ja det tænkte jeg også da jeg skrev det he he

Anmeld

25. marts 2010

oo

ka-ri-na skriver:

NIKOLINE! kan du SÅ stoppe med det vokseri

der er vist en lille frøken der ligner sin mor temmelig meget - især på de 2 første billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.