marikka skriver:
Ja, jeg er udemærket klar over, at der kan være andre ting. Men det tager måske 10 min at komme og hente den... Den lå LIGE så det kunne blive spændende for nogen børn... JEG var blevet forarget hvis det var mig der var mor til disse børn, og de, som der står i jv.dk, skulle vente nogen timer på falck.. Det betyder også, at endnu flere mennesker, kunne risikerer at blive mødt af det syn der mødte mig!!!
Var det i en vejkant, hvor næsten ingen børn eller mennesker i det hele taget kom forbi, var det da en helt anden sag.. Men den lå lige først for.
Det er min mening, og jeg er faktisk lidt rystet over, at den ikke er blevet fjernet kort efter vi havde ringet, nu hvor den lå hvor den gjorde. 
Tja der er vi jo heldigvis forskellige.
10 min er meget tid i forhold til en brand eller andre ulykker som er mere truende.
Kan kun sige efter min oplevelse på firmaet, ja så har jeg stor stor respekt for de falck folk. Havde jeg kommet 10 min senere der op, kunne de ikke have redet firmaet.
Tænk på dem som køre galt og sidder i deres biler og venter på at blive skåret ud osv. Kan godt se det er rigtg væmmeligt med synet af denne hund, men tror virkelig ikke at de lader den ligge med vilje.
Anmeld