OPDATERING: vi fandet en død hund da vi var ude og gå tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Bare mig..

Jeg har i søndags skrevet et debat indlæg, fordi jeg var enormt rystet over, at mig og kæresten fandt en død hund i vandkanten i Slotssøen i Kolding.

En af de ting der virkelig gik mig på, var at jeg for Guds skyld ikke ønskede nogen børn skulle finde den, for hold nu op et syn de ville få så... Og hvad er der sket nu!? - To små drenge på 11 år, fandt hunden efter os.. DET VAR JO DET DER IKKE SKULLE SKE!!!

Vi blev af falck forsikrede om, at hunden snart ville blive hentet, og vi behøvede bestemt ikke og blive, for det varede ikke længe. Og så finder disse drenge hunden efter vi har fundet den, og yderligere timer går, efter de får ringede til falck.

Hvor har jeg ondt af disse drenge, der skulle finde hunden, for det var så ubehageligt at se den hund... Jeg kan lige forestille mig hvordan sådan nogen børn får det over sådan noget!

Hvis nogen har lyst, er der her et link til artiklen om drengene:

http://www.jv.dk/artikel/849677:Kolding--11-aarige-Alexander-fandt-doed-hundehvalp-i-Slotssoeen-i-Kolding?image=0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Koen.

puuha kan forestille mig at det må har været et grimt syn for de to børn og jer for den sags skyld..

Anmeld

24. marts 2010

mortilfreja

marikka skriver:

Jeg har i søndags skrevet et debat indlæg, fordi jeg var enormt rystet over, at mig og kæresten fandt en død hund i vandkanten i Slotssøen i Kolding.

En af de ting der virkelig gik mig på, var at jeg for Guds skyld ikke ønskede nogen børn skulle finde den, for hold nu op et syn de ville få så... Og hvad er der sket nu!? - To små drenge på 11 år, fandt hunden efter os.. DET VAR JO DET DER IKKE SKULLE SKE!!!

Vi blev af falck forsikrede om, at hunden snart ville blive hentet, og vi behøvede bestemt ikke og blive, for det varede ikke længe. Og så finder disse drenge hunden efter vi har fundet den, og yderligere timer går, efter de får ringede til falck.

Hvor har jeg ondt af disse drenge, der skulle finde hunden, for det var så ubehageligt at se den hund... Jeg kan lige forestille mig hvordan sådan nogen børn får det over sådan noget!

Hvis nogen har lyst, er der her et link til artiklen om drengene:

http://www.jv.dk/artikel/849677:Kolding--11-aarige-Alexander-fandt-doed-hundehvalp-i-Slotssoeen-i-Kolding?image=0

Har lige læst artiklen og hvor må det være forfærdeligt for de børn der fandt den..

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte dem der står for den artikkel og fortælle dem at du og din kæreste fandt hunden tidligere på dagen og ringede til falck.. Så må falck stå skoleret over for jounalisten og fortælle hvorfor hunden ikke blev hentet hurtigt som lovet..

Sørg ihvertfald for at klage..

Anmeld

24. marts 2010

mariamiss6

ja jeg vidste det.... eller det gjorde jeg jo ikke, men jeg tænkte lige nøjagtig det, da du skrev dit sidste indlæg.... at falck er lidt ligelgade, der er andre ting de hellere vil foretage sig, og de HAR faktisk travlt med andet....

Jeg tog en kat ind for noget tid siden, som var kommet slemt til skade efter et møde med en bil. vi ringede også til falck, og de oplyste om at der sagtens kunne gå flere timer inden der kom nogen. jeg sagde så at vi havde taget katten ind i hjemmet. Falsk kom efter en times tid. og katten blev kørt til dyrlæge... jeg er ret sikker på at havde vi ikke taget den ind, var det endt med den kunne ligge og lide i vejkanten, og der kunne den så være blevet liggende...

Anmeld

24. marts 2010

Bare mig..

Ja vi har også snakket om at klage, for vi er jo godt klar over, at det tager tid hvis der er andet. Men for faen, vi fik at vide de var der inden så længe. Vi sagde endda, at vi sagtens kunne blive der for vi var alligevel ude og gå en tur.. Men nej nej, det var ligemeget..

Vi ville bare ikke risikerer at nogen børn ville finde den..

Jeg synes eddermame det er for dårligt, for så skal falck jo ikke sige, at de nærmest er på vej!!!

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

mortilfreja skriver:

Har lige læst artiklen og hvor må det være forfærdeligt for de børn der fandt den..

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte dem der står for den artikkel og fortælle dem at du og din kæreste fandt hunden tidligere på dagen og ringede til falck.. Så må falck stå skoleret over for jounalisten og fortælle hvorfor hunden ikke blev hentet hurtigt som lovet..

Sørg ihvertfald for at klage..

Enig i dette

Anmeld

24. marts 2010

mariamiss6

marikka skriver:

Ja vi har også snakket om at klage, for vi er jo godt klar over, at det tager tid hvis der er andet. Men for faen, vi fik at vide de var der inden så længe. Vi sagde endda, at vi sagtens kunne blive der for vi var alligevel ude og gå en tur.. Men nej nej, det var ligemeget..

Vi ville bare ikke risikerer at nogen børn ville finde den..

Jeg synes eddermame det er for dårligt, for så skal falck jo ikke sige, at de nærmest er på vej!!!

det har nok været derfor de ikke ville have i skulle blive, for så ville i skulle vente lææænge jo

jeg havde til enhver tid taget den med hjem, hvis der var mulighed for det... men det er måske mere hvis det kun e et såret dyr og ikke et dødt dyr...

Anmeld

24. marts 2010

Kristina V

Tjaaaa...

Absolut ubehagelig oplevelse for to børn og finde denne stakkels hund. Har selv haft hund og vil synes det er ganske frygteligt.

Meeeeeen synes nu ikke i kan klantre falck. Der kunne jo komme noget op i mellem tiden siden de blev forhindret.

Nu er jeg selv fra Kolding, og vi har fornylig haft brand på vores firma. Undskyld, men jeg var sku blevet tosset hvis jeg fik en besked om at de kommer om 5 min, de er lige ude og hente en hund?!?

De er jo ikke i begrænset antal de stakkels falck mænd, så tror helt ærligt ikke de er så umensklige og de lader den hund ligge for at de kan dovne den. Det er jo nok fordi de priotere deres opgaver..

/Kristina - som undre sig over at folk virkelig vil klage over dette..

Anmeld

24. marts 2010

Bare mig..

mariamiss6 skriver:

det har nok været derfor de ikke ville have i skulle blive, for så ville i skulle vente lææænge jo

jeg havde til enhver tid taget den med hjem, hvis der var mulighed for det... men det er måske mere hvis det kun e et såret dyr og ikke et dødt dyr...

Jeg synes måske det ville være lidt voldsomt, at tage en død hund med hjem, som har ligget i vandet siden start januar - Den var jo ved at gå i forrånelse (staves)

Men jeg synes bare, at det er en oplevelse, som jeg ikke ønskede nogen børn skulle opleve, og jeg er sgu en smule rystet over, at det lige præcis var det der skete..

Anmeld

24. marts 2010

Bare mig..

Kristina V skriver:

Tjaaaa...

Absolut ubehagelig oplevelse for to børn og finde denne stakkels hund. Har selv haft hund og vil synes det er ganske frygteligt.

Meeeeeen synes nu ikke i kan klantre falck. Der kunne jo komme noget op i mellem tiden siden de blev forhindret.

Nu er jeg selv fra Kolding, og vi har fornylig haft brand på vores firma. Undskyld, men jeg var sku blevet tosset hvis jeg fik en besked om at de kommer om 5 min, de er lige ude og hente en hund?!?

De er jo ikke i begrænset antal de stakkels falck mænd, så tror helt ærligt ikke de er så umensklige og de lader den hund ligge for at de kan dovne den. Det er jo nok fordi de priotere deres opgaver..

/Kristina - som undre sig over at folk virkelig vil klage over dette..

Ja, jeg er udemærket klar over, at der kan være andre ting. Men det tager måske 10 min at komme og hente den... Den lå LIGE så det kunne blive spændende for nogen børn... JEG var blevet forarget hvis det var mig der var mor til disse børn, og de, som der står i jv.dk, skulle vente nogen timer på falck.. Det betyder også, at endnu flere mennesker, kunne risikerer at blive mødt af det syn der mødte mig!!!

Var det i en vejkant, hvor næsten ingen børn eller mennesker i det hele taget kom forbi, var det da en helt anden sag.. Men den lå lige først for.

Det er min mening, og jeg er faktisk lidt rystet over, at den ikke er blevet fjernet kort efter vi havde ringet, nu hvor den lå hvor den gjorde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.