Puha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Jeg var også bare tudefærdig og sindsyg rasende igår da jeg så noget af filmklippet. Stakkels stakkels lille dreng der sidder der lige så artigt og leger. Han gør jo ingenting. Sidder bare der og så slam så går hun amok - hva fanden sker der ?????

Når drengen en gang blir stor så burde han tage ud og tæske denne psykopatiske kvinde og sige: TAK FOR SIDST!!!!!

Ja og så skulle hun pacificeres så HUN var den forsvarsløse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

den heks må da også fejle et eller andet, der er umuligt nogen normale mennesker der laver sådan et nummer!!

og så kom jeg til at tænke over hvor mange gange det mon var sket? de havde jo sat kamera op fordi de havde en mistanke...

jeg var faktisk ved at kaste op da jeg så det...

Ja lige nøjagtig. Den tanke kan jeg heller ikke slippe igen... Åh altså.... Ej hvor ville jeg ønske jeg ikke havde set det. DET burde lære mig at holde mig langt fra det!!!!!

Anmeld

25. marts 2010

LIZO

for en gang skyld var jeg fornuflig ikke at se klippet.. og nøj hvor er jeg glad for det.. jeg ved ikke hva jeg ville ha gjort ved hende hvis det var min barnepige...

stakkels barn..

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

liam skriver:

for en gang skyld var jeg fornuflig ikke at se klippet.. og nøj hvor er jeg glad for det.. jeg ved ikke hva jeg ville ha gjort ved hende hvis det var min barnepige...

stakkels barn..

Det skal du VIRKELIG være glad for du ikke gjorde.... Forfærdelige billeder

Anmeld

25. marts 2010

LIZO

michella80 skriver:

Det skal du VIRKELIG være glad for du ikke gjorde.... Forfærdelige billeder

har set ligene video.... puha.. de skulle ha samme omgang selv..

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

liam skriver:

har set ligene video.... puha.. de skulle ha samme omgang selv..

Ja hun er bare.... Ja jeg ved ikke engang hvad jeg skal kalde hende... Kan bare ikke få de billeder ud af mit hovede og det gør ondt langt inde i mit hjerte hele tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.