Puha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Barbamama

Jeg sidder og har det SÅ skidt lige nu. DUM som jeg er klikker jeg ind på den der video med barnepigen der slår det barn hun passer og nu sidder jeg og hyler fordi jeg ikke kan have at der er nogen der er onde ved børn.... Jeg havde simpelthen gjort noget meget meget grimt ved hende hvis det var Carla.... Jeg har SÅ ondt af det lille barn der får det ene slag efter det andet og bliver rusket og han sidder bare lige så stille og leger. Hvordan FANDEN kan man få sig selv til at slå et lille forsvarsløst barn??? Jeg har bare lyst til at gå ud og tage Carla fra barnevognen og KRAMME hende nu. Der er aldrig nogen der får lov til at være ond mod hende.... Puha.... Det er bare så uhyggeligt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Karo

michella80 skriver:

Jeg sidder og har det SÅ skidt lige nu. DUM som jeg er klikker jeg ind på den der video med barnepigen der slår det barn hun passer og nu sidder jeg og hyler fordi jeg ikke kan have at der er nogen der er onde ved børn.... Jeg havde simpelthen gjort noget meget meget grimt ved hende hvis det var Carla.... Jeg har SÅ ondt af det lille barn der får det ene slag efter det andet og bliver rusket og han sidder bare lige så stille og leger. Hvordan FANDEN kan man få sig selv til at slå et lille forsvarsløst barn??? Jeg har bare lyst til at gå ud og tage Carla fra barnevognen og KRAMME hende nu. Der er aldrig nogen der får lov til at være ond mod hende.... Puha.... Det er bare så uhyggeligt.....

Jeg læste godt indlægget, men så aldrig filmen. For jeg kan ligesom dig slet ikke klarer sådan noget. Jeg tænker over det i flere dage, og kan ikke ligge det fra mig, så jeg tør simpelthen ikke at se klippet.

Jeg forstår simpelthen ikke folk der kan være onde over for små forsvarsløse børn. Jeg tror ikke at man kan være helt normal, når man kan få sig selv til at slå på et lille barn.

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg læste godt indlægget, men så aldrig filmen. For jeg kan ligesom dig slet ikke klarer sådan noget. Jeg tænker over det i flere dage, og kan ikke ligge det fra mig, så jeg tør simpelthen ikke at se klippet.

Jeg forstår simpelthen ikke folk der kan være onde over for små forsvarsløse børn. Jeg tror ikke at man kan være helt normal, når man kan få sig selv til at slå på et lille barn.

Nej du skal ikke se det. Det er bare SÅ forfærdeligt!!! Jeg forstår det heller ikke. Man må fanme have et seriøst psykotisk træk for at gøre det. Hun er sindssyg hende på klippet. Ja jeg vil ikke gå i detaljer, men hun er bare SÅ ond ved ham.... Kan bare ikke have det. Har det rigtig skidt.....

Anmeld

24. marts 2010

JustAnotherName

Det er SÅ grotesk.
Mit hjerte bløder for de børn, som ikke bliver behandlet med 100% kærlighed.
Og jeg kan blive SÅ ARRIG på dém, som behandler børn dårligt   

Jeg ved godt at man ikke må sige truende ting, men seriøst - Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg kunne finde på, og være i stand til at gøre, hvis nogen nogensinde gjorde mine piger fortræd. Puha, bare tanken. Jeg ville gå amok!!

Følelserne bobler - vrede, afmagt, uforstående overfor det, ked af det, hævngerrig mod den voksne, væmmelse .... FØJ!! Sådanne mennesker burde aldrig have mulighed for at komme i nærheden af børn igen - og ej heller selv få børn!!!

Anmeld

24. marts 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Det er SÅ grotesk.

Jeg ved godt at man ikke må sige truende ting, men seriøst - Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg kunne finde på, og være i stand til at gøre, hvis nogen nogensinde gjorde mine piger fortræd. Puha, bare tanken. Jeg ville gå amok!!

Følelserne bobler - vrede, afmagt, uforstående overfor det, ked af det, hævngerrig mod den voksne, væmmelse .... FØJ!! Sådanne mennesker burde aldrig have mulighed for at komme i nærheden af børn igen - og ej heller selv få børn!!!

Lige mine ord. Hvis jeg nogensinde skulle opleve at være vidne til noget så frygteligt, eller at det skulle ske for mit barn, så er jeg helt sikker på jeg ville begå selvtægt. Jeg kunne ikke bare ringe til politiet.. Det ville jeg gøre bagefter.

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det er SÅ grotesk.

Ja jeg kan bare heller ikke have det. ALLE børn burde få al den kærlighed de har brug for. Omsorg, tryghed og kærlige voksne.... Det gør så ondt at tænke på at det ikke er alle børn der er så priviligerede

Anmeld

25. marts 2010

L.J.L

michella80 skriver:

Ja det er bare så forfærdeligt at se på. Jeg var lige ved at hyle, men slukkede filmen halvejs, da jeg ikke kunne holde det ud.

Sådan et sødt og kært lille barn som bare sidder og leger og hygger og så kyler hun bare en bold i hovedet på ham og giver ham en flad, hvad h....... har hun gang i?! Psykopatiske kvindemenneske, hun burde have samme omgang selv bare ti gange værre!!!

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

michella80 skriver:

Jeg var også bare tudefærdig og sindsyg rasende igår da jeg så noget af filmklippet. Stakkels stakkels lille dreng der sidder der lige så artigt og leger. Han gør jo ingenting. Sidder bare der og så slam så går hun amok - hva fanden sker der ?????

Når drengen en gang blir stor så burde han tage ud og tæske denne psykopatiske kvinde og sige: TAK FOR SIDST!!!!!

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

den heks må da også fejle et eller andet, der er umuligt nogen normale mennesker der laver sådan et nummer!!

og så kom jeg til at tænke over hvor mange gange det mon var sket? de havde jo sat kamera op fordi de havde en mistanke...

jeg var faktisk ved at kaste op da jeg så det...

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

linselouise skriver:

Ja det er bare så forfærdeligt at se på. Jeg var lige ved at hyle, men slukkede filmen halvejs, da jeg ikke kunne holde det ud.

Sådan et sødt og kært lille barn som bare sidder og leger og hygger og så kyler hun bare en bold i hovedet på ham og giver ham en flad, hvad h....... har hun gang i?! Psykopatiske kvindemenneske, hun burde have samme omgang selv bare ti gange værre!!!

Ja kvinden er jo psykopat. Det er psykisk terror det der. Jeg har så ondt af ham for det kommer bare LIGE PLUDSELIG! Altså drengen gør jo ingenting... Jeg kan bare ikke få de billeder ud af mit hoved.... Det er SÅ synd at han har gennemgået det og det der piner mig er at jeg tænker på HVOR LÆNGE han har måtte få så mange tæsk.... Men GODT hun ikke kan røre ham mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.