Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med de gode nyheder og held og lykke på mandag med planlægningen af hjemmefødslen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillemunk skriver: Smiler ja smukt er det... og ikke mange der hedder det den dag i dag. Du må da til at ænder det...Passer også meget godt sammen med Isa Isa og Rosa Nordahl er da meget pænt
Smiler ja smukt er det... og ikke mange der hedder det den dag i dag. Du må da til at ænder det...Passer også meget godt sammen med Isa Isa og Rosa Nordahl er da meget pænt
Det er smukt
Det var en dejlig nyhed...
Skønt at alt bare var som det skulle være...
Knus
Ej hvor dejligt og det er da en fin fødselsvægt! Celina vejede 2810g og var lige som hun skulle være...(behøvede for min skyld ikke at være større hihi)
Det er virkelig smukt!!!
Rosa skriver: Det er virkelig smukt!!!
Rosa skriver: Vi er lige kommet hjem fra perfekt kontrolscanning - alt så godt ud, lige fra diverse mål til flow i navlestrengen og han vendte med hovedet nedad. Han blev skønnet til 2221g, hvilket er 18% mindre end gennemsnittet, men som hun sagde "det er du jo også" Hun var slet ikke det mindste bekymret og behøvede ikke se os igen. Hun viste os vægtkurven og han har taget fuldstændigt propotionelt på og ender på en fødselsvægt på ca. 3kg hvis han fortsætter som hidtil - perfekt!!!! Nu skal vi jo så have besøg af jordmoderen herhjemme og planlægge hjemmefødslen på mandag - jeg GLÆDER mig!!!! Knus og kram til jer på denne dejlige solskinsdag!!! Kh Rosa
Vi er lige kommet hjem fra perfekt kontrolscanning - alt så godt ud, lige fra diverse mål til flow i navlestrengen og han vendte med hovedet nedad.
Han blev skønnet til 2221g, hvilket er 18% mindre end gennemsnittet, men som hun sagde "det er du jo også" Hun var slet ikke det mindste bekymret og behøvede ikke se os igen. Hun viste os vægtkurven og han har taget fuldstændigt propotionelt på og ender på en fødselsvægt på ca. 3kg hvis han fortsætter som hidtil - perfekt!!!!
Nu skal vi jo så have besøg af jordmoderen herhjemme og planlægge hjemmefødslen på mandag - jeg GLÆDER mig!!!!
Knus og kram til jer på denne dejlige solskinsdag!!!
Kh
Rosa
Han lyder super dejlig
Det bliver spændende med en hjemmefødsel, det gad jeg også godt
Ej hvor dejligt alt var som det sku være Og ja, om han ligger lidt under gennemsnittet er jo bare helt fint, du er jo heller ikke så stor
Jeg får dem så til den anden side, og der skal jo være nogle i begge ender for at lave et gennemsnit
Håber alt kommer til at gå som ønsket mht hjemmefødsel- vil jeg jo også selv denne gang
Endnu en gang tusind tak, dejlige damer!!!
Rosa skriver: Endnu en gang tusind tak, dejlige damer!!! Kh Rosa
Jeg håber ikke jeg høre under dejlige damer he he
mvh Michael
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128