2221g og fede kinder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Vi er lige kommet hjem fra perfekt kontrolscanning - alt så godt ud, lige fra diverse mål til flow i navlestrengen og han vendte med hovedet nedad.

Han blev skønnet til 2221g, hvilket er 18% mindre end gennemsnittet, men som hun sagde "det er du jo også" Hun var slet ikke det mindste bekymret og behøvede ikke se os igen. Hun viste os vægtkurven og han har taget fuldstændigt propotionelt på og ender på en fødselsvægt på ca. 3kg hvis han fortsætter som hidtil - perfekt!!!!

Nu skal vi jo så have besøg af jordmoderen herhjemme og planlægge hjemmefødslen på mandag - jeg GLÆDER mig!!!!

Knus og kram til jer på denne dejlige solskinsdag!!!

Kh

Rosa

Og tillykke - rart at høre at tingene forløber som planlagt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

lululupo

fantastisk, skønt, dejligt wiiiiiiiii

Anmeld

24. marts 2010

Mettemus

Hvor dejligt - tillykke med det! Spændende med hjemmefødsel, håber du gi'r en detaljeret beretning om den del senere.

til dig!

Anmeld

24. marts 2010

Pige2009

Det lyder rigtig dejligt

K.h. Linda

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt og fede kinder er bare perfekt :) 

Uhh nu det snart og hvor bliver det spændende :)

Held og lykke med det :)

Anmeld

24. marts 2010

Tullebobs

Tillykke med det Rosa - se bare dine moderinstinkter er allerede veludviklede  Godt at lillefisen trives, og at I nu kan planlægge jeres ønskefødsel.

Knus fra Trine

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Rosa skriver:

Vi er lige kommet hjem fra perfekt kontrolscanning - alt så godt ud, lige fra diverse mål til flow i navlestrengen og han vendte med hovedet nedad.

Han blev skønnet til 2221g, hvilket er 18% mindre end gennemsnittet, men som hun sagde "det er du jo også" Hun var slet ikke det mindste bekymret og behøvede ikke se os igen. Hun viste os vægtkurven og han har taget fuldstændigt propotionelt på og ender på en fødselsvægt på ca. 3kg hvis han fortsætter som hidtil - perfekt!!!!

Nu skal vi jo så have besøg af jordmoderen herhjemme og planlægge hjemmefødslen på mandag - jeg GLÆDER mig!!!!

Knus og kram til jer på denne dejlige solskinsdag!!!

Kh

Rosa

Hvor dejligt alt var som det skulle være....

Jeg går faktisk og overvejer om den ene af mine tvillinger skal hedde Rosa... Syntes det er så smukt

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Hvor dejligt alt var som det skulle være....

Jeg går faktisk og overvejer om den ene af mine tvillinger skal hedde Rosa... Syntes det er så smukt

Det synes jeg da absolut hun skal Har selv overvejet at tage navnet sådan rigtigt (det er jo kun et kælenavn for mig) men jeg kom aldrig så langt, og det er jo kun min far der kalder mig det..

Og mange tak!

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TUSIND TAK dejlige damer!!! Skønt at man altid har nogen at juble med når tingene  bare går perfekt!!!

Knus og kram og masser af forårssol til jer og jeres maver - også dem der stadig venter på indflyttere!

Kærlig hilsen

Rosa

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Rosa skriver:

Det synes jeg da absolut hun skal Har selv overvejet at tage navnet sådan rigtigt (det er jo kun et kælenavn for mig) men jeg kom aldrig så langt, og det er jo kun min far der kalder mig det..

Og mange tak!

Smiler ja smukt er det... og ikke mange der hedder det den dag i dag.
Du må da til at ænder det...

Passer også meget godt sammen med Isa
Isa og Rosa Nordahl er da meget pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.