I dag sker det :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

ooo

Jeg havde et semester på universitetet om de sindslidenes historie i Danmark, og i den forbindelse var vores hold ude på Sankt Hans og tale med en overlæge.

Hun sagde, at der simpelthen ikke var plads til de syge på de lukkede afdelinger, hvilket resulterede i at de ikke fik den hjælp de skulle have.Det er bare blevet kotyme at skære i sengepladserne på de lukke afdelinger, så må politiet stå med problemerne. Det er bare ikke holdbart, og det ses desværre tydligt i dit tilfælde med din nabo.

Jeg håber at din nabo får hjælp, så han kan få et bedre liv.

Kram Metha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Ina33

Metchen skriver:

Jeg havde et semester på universitetet om de sindslidenes historie i Danmark, og i den forbindelse var vores hold ude på Sankt Hans og tale med en overlæge.

Hun sagde, at der simpelthen ikke var plads til de syge på de lukkede afdelinger, hvilket resulterede i at de ikke fik den hjælp de skulle have.Det er bare blevet kotyme at skære i sengepladserne på de lukke afdelinger, så må politiet stå med problemerne. Det er bare ikke holdbart, og det ses desværre tydligt i dit tilfælde med din nabo.

Jeg håber at din nabo får hjælp, så han kan få et bedre liv.

Kram Metha

Jeg håber også noget så inderligt at han snart får hjælp, hvor er det tragisk at der ikke er plads til de psykisk syge!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.