ha en rigtig god dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Mira0911

Her står den på at slappe af.. Vaske tøj... Pakke til imorgen så Julie kan komme i dp...

Ja den står ikke på så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Mathilde

Tja jeg skal have rykket to visdomstænder ud her kl 10 så dagen idag skal bare overståes...

Anmeld

24. marts 2010

LotteGabriella

Lillepigen og jeg skal ned og fodre ænder nede i anlægget og hjem til mine svigerforældre og spise frokost bagefter

Min mand er allerede hjemme kl. 15.15 i dag, så det glæder vi os rigtig meget ti, så skal der hygges resten af dagenl

Anmeld

24. marts 2010

Moar'en

Tak og i lige måde

Her står dagen på lidt oprydning og tøjvask. Så skal jeg have lave aftensmad til svigerforældrene der kommer og passer Viktor. Så tager mig og manden ud og spiser, vi har nemlig bryllupsdag idag.

Anmeld

24. marts 2010

Slettet

Jeg skal en tur (alene) i biografen - det er noget af det bedste jeg ved

...Jeg skal se "Precious" både fordi jeg vildt gerne vil se den, men også fordi jeg læser til socialrådgiver og tænker, at den må være spændende at se med et fagligt blik også...

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak i lige måde

Herhjemme skal vi jo til scanning kl 13.30 og chekke op på hjertegrynets vægt - men jeg forventer 100% at alt er iorden! Det skal det jo bare være! Og jeg tager selv på, nærmest dagligt både i omkreds og vægt og mærker liv hele tiden så jeg kan slet ikke forestille mig at der skulle være noget at være bekymret for.

Så alt i alt bliver det bare en hyggelig mulighed for at se vores guldklump igen.

Good day to you all! 

Rosa

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Swips.. skriver:

Jeg skal en tur (alene) i biografen - det er noget af det bedste jeg ved

...Jeg skal se "Precious" både fordi jeg vildt gerne vil se den, men også fordi jeg læser til socialrådgiver og tænker, at den må være spændende at se med et fagligt blik også...

Jeg så den i forgårs - den er streng, men virkelig god... Dog var der nogle elementer i den som jeg synes var temmeligt unødvendige, men det var mine veninder uenige i...

Men rigtig god tur!!!

Anmeld

24. marts 2010

Slettet

Rosa skriver:

Jeg så den i forgårs - den er streng, men virkelig god... Dog var der nogle elementer i den som jeg synes var temmeligt unødvendige, men det var mine veninder uenige i...

Men rigtig god tur!!!

Tak og rigtig god tur til dig også - det er jo altid dejligt lige at kigge ind til den lille

Anmeld

24. marts 2010

Mettemus

Mange tak og i lige måde! - Det var da et dejlig indlæg at "vågne op til" (jeg har altså ikke sovet til kl 10!)

Her står dagen på læsning, læsning, tur i Føtex og nå ja - læsning . Og så selvfølgelig en lang trave- og tøsetur med en veninde i aften. Den del glæder jeg mig mest til!

til alle

Anmeld

24. marts 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

... alle i dejlige kvinder

Hvad skal I forskellige have dagen til at gå med?

Jeg skal, køre en veninde til læge,  pakke vores køkken ned i papkasser, vaske skabe af og støvsuge bilen... Så, off I go

knus Mitzie 30+2

Så har du da også rigeligt at se til i dag

Jeg har været til akupuntur i dag, og ellers står den bare på afslapning.

Og så tror jeg at jeg vil lave noget lækkert mad til kæresten i aften.

Du må også have en rigtig god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.