ha en rigtig god dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Vidunderligeunger

... alle i dejlige kvinder

Hvad skal I forskellige have dagen til at gå med?

Jeg skal, køre en veninde til læge,  pakke vores køkken ned i papkasser, vaske skabe af og støvsuge bilen... Så, off I go

knus Mitzie 30+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tak og lige over.

Her står dagen på træning og så skal vi på udkig efter en opvaskemaskine 

Anmeld

24. marts 2010

karina1980

tak og i lige måde

her skal jeg snart aflevere børnene inden jeg skal i skole og have det sidste specialefag(socialpædagogik) er færdig med det på fredag, men idag er det halv undervisning og så skal vi ud til et bosted for fysisk og psykisk handicappede,

bagefter skal jeg en svingtur forbi frisøren og høre om hun kan gøre noget spændende ved mit hår.

og så skal jeg ellers bare hjem og hygge med ungerne.

god dag til jer alle

Anmeld

24. marts 2010

lululupo

Blev jo sygemeldt igår pga blodtryk, mv..... Sååååå hmmm bage muffins, lidt rengøring, og lede efter en fin reol til prinsessens værelse på dba!!!

Lader til du har en travl dag

Anmeld

24. marts 2010

mamalicious

godmorgen....Tjekker liiiige baby.dk , inden afgang til børnehaven. Drengene er sat på skolebussen, så fordriver lige tiden , inden jeg skal på arbejde. I eftermiddag er der skolesamtaler på skolen, så der skal vi op og hører, hvordan vores ældste klarer sig i skolen.

Go dag med forårs stemning til ALLE

Mamalicious

Anmeld

24. marts 2010

Lone Jakobsen

godmorgen

det lyder som en arbejdsdag til dig idag

jeg skal snart hen og aflevere de store i børnehave og skole. derefter skal jeg lige forbi rema og handle lidt. inden jeg skal hjem og bage til mødregruppe kl 10.

i eftermiddag håber jeg at sku skille Isac´s seng ad, så han snart kan tage det nymalede værelse i brug. men nu ser vi lige hvor meget (lidt) handi woman jeg faktisk er

Anmeld

24. marts 2010

frk Jensen

BlyViol skriver:

... alle i dejlige kvinder

Hvad skal I forskellige have dagen til at gå med?

Jeg skal, køre en veninde til læge,  pakke vores køkken ned i papkasser, vaske skabe af og støvsuge bilen... Så, off I go

knus Mitzie 30+2

Godmorgen de damer og kan i alle have en fantastisk dag

Jeg har snot i hele hovedet, så har taget en sygedag fra skolen Så her står den på intensiv the drikkeri og zymelin i store mængder.

Jeg skal op på min lillebrors skole over middag til noget hygge, og så skal jeg hjem og hente min Basse og bare slappe af resten af dagen...

Kram betina AKA the snottie...

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

Hej

Tak og i lige måde, ja selv om jeg ikke er en kvinde he he

Den står på have arbejde og indkøb

mvh Michael

Anmeld

24. marts 2010

MariaJ

Jeg skal til fysioterapeut og på arbejde, og så hjem og vaske tøj så jeg har noget at pakke sammen til på fredag. Lige nu skal se at komme i bad og få tøj på, så jeg ser civiliseret ud, når der kommer en og gør rent om et kvarter.

Maria

Anmeld

24. marts 2010

ekzunz

Herhjemme fylder Klara 4 år idag... Så vi har begge fri for børnehaven skulle jo komme....men men men - mit lille pus er blevet syg, så vi måtte aflyse. De store drenge er taget i skole og vi hygger lige lidt med at lære Lukas at binde snørebånd og Klara leger med modellervoks.

Om en times tid kører vi til Fields for Klara skal have en Build-a-bear i fødselsdagsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.