Den værste barnepige! Den er barsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Bondepigen

Aaaaaargh. Forbandede syge kælling!!! Jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre, hvis jeg var forældrene... Men mon ikke jeg fik en straf for at have begået selvtægt.

Det er et lille FORSVARSLØST BARN for pokker da!!!! !"@¤#&!)"¤")=¤"/&!!!§

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

lajla

Jeg tror ikke, der findes ord for, hvordan det føles at se sådan en video. Må sige, at jeg også var betænkelig ved overhovedet at lukke op for den. Fy for... Bliver SÅ gal og ked af, at sådan noget kan foregå.

Tænk at folk kan gøre sådan mod andres børn - og deres egne for den sags skyld!!

- Og vores lille prinsesse skal snart starte i dagpleje 'gulp'!!!

Anmeld

24. marts 2010

grube1984

Præcis.. Jeg sad også og var helt ulykkelig, da jeg så klippet.. Tårerne stod i øjnene på mig og det gjorde så ondt i hjertet at se.. Tænk at nogen kan finde på sådan noget.. Jeg får helt ondt ved tanken blot.. Frygteligt..
Min søn skal snart selv starte i dagpleje og øv altså.. Efter det klip, frygte man det jo helt..

Anmeld

24. marts 2010

grube1984

mrsMary skriver:

Jeg TØR simpelthen ikke se det...vil nogen alligevel 'i mild form' genfortælle?

En barnepige er ret grov over for en 11 mdr gammel dreng.. Sparker, slår, rusker osv.. Det er virkelig et voldsomt klip!

Anmeld

24. marts 2010

mrsMary

grube1984 skriver:

En barnepige er ret grov over for en 11 mdr gammel dreng.. Sparker, slår, rusker osv.. Det er virkelig et voldsomt klip!

ok, Tak for din genfortælling

Anmeld

24. marts 2010

grube1984

mrsMary skriver:

ok, Tak for din genfortælling

Det er den blideste genfortæling.. Det klip er ikke for sarte sjæle

Anmeld

24. marts 2010

starsofheaven

ej jeg har set det.. og fortryder det.. det gør så ondt på mig... stakkels barn, ja ved slet ik hva jeg skal sige... er helt mundlam.. hvor er det fordærdelig.. hvor gør det ondt på mig at se dette

Anmeld

3. april 2010

jannie

puh  ha nej... det kan jeg slet ikke se. så kun lige starten og sidder alligevel med en klump i halsen-

sindsyge kælling... håber hun får en behandling der passer når hun forhåbentlig skal ind og ruske tremmer meget længe

en vildt rystet jannie

Anmeld

3. april 2010

blomst84

FY FOR SATAN!!!!!! hvordan kan det sindsyge kvinde finde på sådan noget!!! puha bliver helt mærkelig indeni... Håber nogen vil gøre livet meget meget surt for hende inde i fængslet!!!

Har INTET til overs for sådanne mennesker!!! 

Anmeld

3. april 2010

mullesmith2

sådan en fucking klam kvinde skal bare dø.... føj fo en so...... huuuha hun skulle virkelig bare pines og tortureres resten af hendes forfærdelige liv..... er helt gal og sur i hele kroppen over sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.