Den værste barnepige! Den er barsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

grube1984

http://nyhederne.tv2.dk/article/id/29424422/

Så frygteligt.. Jeg er mundlam!... Frygteligt at sådan noget kan ske.. At nogen kan gøre sådan ved en baby...
En amerikansk barnepige er blevet fængslet for flere tilfælde af grov mishandling af en 11 måneder gammel dreng. Det oplyser CNN.

Jeg sad med tårer i øjnene og ondt dybt ind i hjertet, da jeg så dette klip.. Så frygteligt.. Det ønsker man ikke for nogen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Skouboe

Jeg så den tidligere i dag, og blev bogstaveligt talt syg af at se den - især fordi min datter er næsten samme alder...

Jeg håber hun rådner op i fængslet 

Anmeld

23. marts 2010

nilletøz

FØJ FOR DEN LEDE!!!!!

Puha fik helt hedetur, og blev rigitg dårlig over at se den!

Hun for tjener sku helt samme tur, sådan en snot dum KÆLLING!!!!

Håber virkelig at hun for sin staf i fængslet!!!

Anmeld

23. marts 2010

Ansemusen

Åh du godeste Gud  Håber af hele mit hjerte ikke at barnet har taget hverken fysisk eller psykisk skade på længere sigt!! Stakkels stakkels barn og stakkels forældre!!

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den blev lagt ud i en tråd tidligere i dag herinde, men ja - den er virkelig forfærdelig!!!

Anmeld

24. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

grube1984 skriver:

Så frygteligt.. Jeg er mundlam!... Frygteligt at sådan noget kan ske.. At nogen kan gøre sådan ved en baby...
En amerikansk barnepige er blevet fængslet for flere tilfælde af grov mishandling af en 11 måneder gammel dreng. Det oplyser CNN.

Jeg sad med tårer i øjnene og ondt dybt ind i hjertet, da jeg så dette klip.. Så frygteligt.. Det ønsker man ikke for nogen..

Har godt set klippet, eller noget af det. Hun er jo tydeligt syg den kvinde. Man forstår jo slet ikke hvordan hun kan gøre sådan noget.

Godt at forældrene filmede hende og fik hende stoppet.

Anmeld

24. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

grube1984 skriver:

Har godt set klippet, eller noget af det. Hun er jo tydeligt syg den kvinde. Man forstår jo slet ikke hvordan hun kan gøre sådan noget.

Godt at forældrene filmede hende og fik hende stoppet.

Anmeld

24. marts 2010

Slettet

Sidder her med gåsehud over hele kroppen og tårer i øjnene ... Godt at det blev opdaget og stoppet!

Anmeld

24. marts 2010

LouiseNielsen

Jeg er dybt rystet... Jeg får helt ondt indeni, at nogen kan gøre sådan mod et barn.....

Havde jeg opdaget nogen gøre sådan mod mit barn er jeg bange for jeg ikke havde tænkt som forældrene der, og være gået til politiet først, inden jeg selv havde taget fat i barnepigen.....

Anmeld

24. marts 2010

mrsMary

Jeg TØR simpelthen ikke se det...vil nogen alligevel 'i mild form' genfortælle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.