ondt i halebenet...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

lululupo

angelmom skriver:

Det kan være et tegn på et bækkenløsning, fordi sådan som du og en anden beskriver det, så startet min bækkenløsning da jeg var gravid med min søn for 7 år siden, med at jeg følgte at jeg havde været ude og cykle på en smal sadel..

Min fødels læge sendte mig videre til en fysoteraput som fortalte mig at jeg havde fået en bækkenløsning..

Kan dog lige oplyse at din jordmoder kan sætte dig i forbindelse med noget bækken træning, og du kan købe et bækken bælte til ok penge..

Jeg har lige fået bestilt et nyt et..

Men svømming er super godt kan jeg kun tale af erfaring, jeg skal have købet mig et klippe kort igen til svømmehallen så jeg kan komme ned og svømme 2-3 gange om ugen..Du skal bare holde dit bækken så meget i gang som muligt, ellers kan jeg berette om at din fødelse kan være dobbelt så smerte fyldt end du kan forstille dig!! men husk osse at drikke 1½ liter mere postevand om dagen endu du normalt vil gøre..

Ej hvor er det ærgeligt med din bækkenløsning, øvvvvvv Men super ide med svømme hallen, jeg skal til læge imorgen så der må jeg vist lige forhøre mig, håber det dog ikke,  for det!!!!

Har nærmest lige tømt vandhanen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

angelmom

hvis man ikke holder sit bækken igang, bliver det " stift" også bliver det mere smertefyldt at føde naturligt, osse selvom at man har fået den der rygmarvs blokade...

Men lad os lige håbe at du slipper for at have fået en bækkenløsning!! men i det hele taget når man er gravid så er svømming godt.

Anmeld

25. marts 2010

Phoenix

lululupo skriver:

åhhh nej det håber jeg ikke!!!! Hvor putter de der nåle i, uhhh hader nåle men skønt at det virker på dig, kan kun forestille mig hvor ondt du ellers måtte have det!!!

De sætter nålene ved lænden, en enkelt ved symfysen og et par ved ydersiden af knæene og ved fødderne.  Så plejer jeg at ligge 20 min med dem.

Anmeld

25. marts 2010

lululupo

Puhhhh indtil nu er det ikke bækkenløsning bare smerter pga overbelastning....... Men blodtrykket er ikk så godt igen, hmmm endnu engang er jeg beordret lidt ro........

Tak for alle svarene, må igang med at svømme lidt, og passe bedre på for det gør nas, har ondt af jer som har det sådan hele tiden.......

christina

Anmeld

29. marts 2010

Marie29

Hej

Jeg er kun uge 13, og har allerede haft store smerter i halebenet. Har dog også haft brækket halebenet for mange år siden.... Fik smerter hvis jeg gik meget, og det lindrede når jeg lå ned.

Men lægen sagde det ikke var en bækkenløsning, men overbelsatning. Så tror man skal lytte til sin krop, og føle efter hvornår man aflaster bedst. Er sluppet af med en del af smerterne ved at tage det lidt med ro. Ellers foreslog lægen fysioterapi.

Men der er gode erfaringer med svømning?

Pernille

Anmeld

29. marts 2010

lululupo

Marie29 skriver:

Hej

Jeg er kun uge 13, og har allerede haft store smerter i halebenet. Har dog også haft brækket halebenet for mange år siden.... Fik smerter hvis jeg gik meget, og det lindrede når jeg lå ned.

Men lægen sagde det ikke var en bækkenløsning, men overbelsatning. Så tror man skal lytte til sin krop, og føle efter hvornår man aflaster bedst. Er sluppet af med en del af smerterne ved at tage det lidt med ro. Ellers foreslog lægen fysioterapi.

Men der er gode erfaringer med svømning?

Pernille

uhhhh av et brækket hale ben!!! Har nærmest allerede pakket svømmetasken, så hvis der er nogen der overvejer at gå svømmehallen- så må i hellere passe på, hvalen kommer, aka miggggg;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.