Ååå nej, altså.... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Pia.

Tak søde piger, hvor er det altså dejligt at komme ind og læse jeres søde beskeder...

Molly er stadig ikke kommet hjem desværre... jeg har været ALLE steder og sagt det til stort set alle der bor her omrking og alle er bare så søde til at hjælpe og holde øje...

Tak for jeres krydsede fingre, håber virkelig det hjælper vores lille kanin hjem...

Det er frygteligt, jeg kan slet ikke klare tanken om den løber der ude alene... eller hvis en hund eller ræv får fat i hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

oo

øv øv øv

men på den positive side vil jeg sige, at hun burde kunne klare sig udenfor. vi fik pludselig besøg af en kanin på dette tidspunkt sidste år og den boede i vores have i flere uger hvor den hyggede sig med katten og åd mælkebøtter. den ville absolut ikke fanges og der kom ikke nogen opslag op de steder vi kommer nede i byen, så vi gjorde ikke noget ved det. Men den boede altså i det fri og uden vi gav den vand og mad i flere uger og havde det helt fint

Anmeld

23. marts 2010

Pia.

Tjuhl skriver:

øv øv øv

men på den positive side vil jeg sige, at hun burde kunne klare sig udenfor. vi fik pludselig besøg af en kanin på dette tidspunkt sidste år og den boede i vores have i flere uger hvor den hyggede sig med katten og åd mælkebøtter. den ville absolut ikke fanges og der kom ikke nogen opslag op de steder vi kommer nede i byen, så vi gjorde ikke noget ved det. Men den boede altså i det fri og uden vi gav den vand og mad i flere uger og havde det helt fint

Ja det er rigtigt, mad skal hun nok finde og årstiden er jo rigtig god nu for at hun ville kunne klare sig... men frygter for ræven og store hunde... Hun har jo været trygt i sit bur i over 4 år og kender jo ikke til fare - vores hunde snuser jo bare til hende og dem er hun bestemt ikke bange for...

ååå håber nu bare hun snart hopper ind i haven igen...

Anmeld

23. marts 2010

gruener

hej

Min lillebrors kanin løb engang væk.. Der hang de flyers op og et par dage efter kom der en og afleverede den.. Hun havde set den løbe på gaden..

Den anden gang den løb væk.... (de har ikke kanin mere) kom den selv hjem efter 3 dage.. Jeg tror de er gode til at lugte sig frem..  for dig.. Den skal nok komme tilbage

Anmeld

23. marts 2010

Pia.

gruener skriver:

hej

Min lillebrors kanin løb engang væk.. Der hang de flyers op og et par dage efter kom der en og afleverede den.. Hun havde set den løbe på gaden..

Den anden gang den løb væk.... (de har ikke kanin mere) kom den selv hjem efter 3 dage.. Jeg tror de er gode til at lugte sig frem..  for dig.. Den skal nok komme tilbage

Det var dejligt at høre en god slutning på kanines flugt... - så håber jeg min kanin vender hjem selv eller en anden kommer med hende... tror jeg vil lave nogle sedler i eftermiddag sammen med børnene...

Anmeld

23. marts 2010

gruener

det lyder som en god idé og så bliver det samtidig en familie ting at få Molly hjem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.