Ååå nej, altså.... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.781 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Pia.

Det som bare ikke måtte ske er sket, vores store kanin er løbet væk.. ungernes dejlige molly - det er simpelthen ikke til at holde ud, vi startede med at lede efter hende kl. 07.00 i morges, da vi stod op og så kørte jeg børnene i skole og børnehave og leder nu videre...

Vi var i haven alle sammen i går. Mads blev så der ude og han har åbenbart åbnet til hendes løbegård i den ene ende, og jeg var så dum ikke lige at tjekke efter da jeg kaldte ham ind til aftensmad.. normalt giver jeg hende altid mad om aften, men lige i går gjorde jeg det om eftermiddagen, fordi Mads ville hjælpe, så tjekkede jo ikke til hende efter maden...

Har lovet børnene at lede og lede imens de er i skole. Men hvad er chancen for jeg finder hende, når havelågen har stået åbent? (er ved at få kørt jord væk fra haven, så den blev selvfølgelig ikke lukket i går) Kan hun klare sig, uden for sit bur og finder hun mon mad eller værst af alt tager ræven hende !!! ååå for pokker... Hun er 4 år gammel og bare så sød.

Holder ikke ud hvis jeg skal sige til børnene efter skole at jeg ikke har fundet hende...

Dumme dyr, så bliv dog i dit bur...  

Nu har jeg lagt mad over det hele der ude og ind til hendes bur, så håber bare hun pludselig er der...

Knus fra Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Berg

Puha det var ikke rart. Bliver ikke sjovt at fortælle dine børn at den er væk.

Kaniner må da kunne finde hjem igen?

Håber den dukker op!

Anmeld

23. marts 2010

Pia.

Berg skriver:

Puha det var ikke rart. Bliver ikke sjovt at fortælle dine børn at den er væk.

Kaniner må da kunne finde hjem igen?

Håber den dukker op!

Tak.... Håber så meget hver gang jeg kigger der ud at hun sidder der inde igen... - Børnene ved godt hun er væk. Men jeg har lovet dem at lede og lede alt hvad jeg kan og så håber jeg bare at jeg kan fortælle dem (især Mille) at hun er kommet hjem igen... Det er bare næsten umuligt, jeg bor lige ud til et stort grønt område som løber op af skoven... så hun er jo nok der over et sted.

Priser mig lykkelig for at den anden kanin går her inde... Den stikker da aller højst af i stuen...

Anmeld

23. marts 2010

Heidi B

øv altså Pia....

Håber for jer at Molly kommer hjem igen!!

Anmeld

23. marts 2010

Tullebobs

Øv altså

for at hun finder hjem meget snart.

Knus fra Trine

Anmeld

23. marts 2010

Pia.

Tak hvor er I søde... Håber virkelig jeres krydsede fingre kan hjælpe hende hjem igen...

Knus Pia, som vil gå ud igen...

Anmeld

23. marts 2010

Ina33

Øvvvv

Kan hun mon ikke finde hjem igen?? Åhhh det håber jeg virkelig at hun kan...

Louise

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

Hej

Jeg vil da også gerne krydse nogle  i håb om at kaninen finder hjem igen

Jeg beder til at kaninen Molly, finder hjem til sit bur igen

mvh Michael

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

Nej, hvor trist for jer. Håber Molly finder vejen tilbage. Hun kan jo sikkert finde på at opsøge andre haver, så måske er det en ide at sætte nogle sedler op i jeres nærområde, så folk ved det er jeres, hvis de pludselig har en kanin i haven.

Maria

Anmeld

23. marts 2010

Diana...

Åhh nej søde Pia  altså jeg får helt ond i maven og ville ønske at jeg kunne hjælpe dig  Min tidlige kanin løb os væk pga min kæreste havde fået sat burdet skævt så den kunne smutte under den 

Jeg håber virkelig du finder det lille pus til dine skønne børn igen, hvor må det være hård altså. 

Kæmpe knus og 1000 tanker til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.