Det som bare ikke måtte ske er sket, vores store kanin er løbet væk.. ungernes dejlige molly - det er simpelthen ikke til at holde ud, vi startede med at lede efter hende kl. 07.00 i morges, da vi stod op og så kørte jeg børnene i skole og børnehave og leder nu videre...
Vi var i haven alle sammen i går. Mads blev så der ude og han har åbenbart åbnet til hendes løbegård i den ene ende, og jeg var så dum ikke lige at tjekke efter da jeg kaldte ham ind til aftensmad.. normalt giver jeg hende altid mad om aften, men lige i går gjorde jeg det om eftermiddagen, fordi Mads ville hjælpe, så tjekkede jo ikke til hende efter maden...
Har lovet børnene at lede og lede imens de er i skole. Men hvad er chancen for jeg finder hende, når havelågen har stået åbent? (er ved at få kørt jord væk fra haven, så den blev selvfølgelig ikke lukket i går) Kan hun klare sig, uden for sit bur og finder hun mon mad eller værst af alt tager ræven hende !!! ååå for pokker... Hun er 4 år gammel og bare så sød.
Holder ikke ud hvis jeg skal sige til børnene efter skole at jeg ikke har fundet hende...
Dumme dyr, så bliv dog i dit bur...
Nu har jeg lagt mad over det hele der ude og ind til hendes bur, så håber bare hun pludselig er der...
Knus fra Pia 
Anmeld