spørgsmål sidst i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg har altid været typen som bare ALDRIG lugter af sved, der har ihvert fald skulle rigtig rigtig meget til.... Men nu her sidst i min graviditet (37+2) er jeg begyndt at lugte utrolig meget af sved, og det er faktisk allerede kort tid efter jeg har været i bad, og efter badet brugt deo....

Det går mig rigtig meget på, for er jo ikke ligefrem en chamerende lugt..... Andre der har oplevet at de sidst i graviditeten får sved-problemer? Er det mon homoner som ændre sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

lululupo

ej hvor " sjovt " jeg har lige talt med manden om det, synes nemlig min duft  har været lidt mere udtalt her de sidste par dage..... hmmm mystisk

christina uge 29

Anmeld

22. marts 2010

smokin

Jeg sveder som et svin under graviditeten  og synes hverken der er særlig sjovt ELLER lækkert

Anmeld

22. marts 2010

Bayze

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Jeg har altid været typen som bare ALDRIG lugter af sved, der har ihvert fald skulle rigtig rigtig meget til.... Men nu her sidst i min graviditet (37+2) er jeg begyndt at lugte utrolig meget af sved, og det er faktisk allerede kort tid efter jeg har været i bad, og efter badet brugt deo....

Det går mig rigtig meget på, for er jo ikke ligefrem en chamerende lugt..... Andre der har oplevet at de sidst i graviditeten får sved-problemer? Er det mon homoner som ændre sig??

Ej Louise din stakkel, det var da for irriterende!! Dé har jeg alligevel ikke mødt endnu, men ellers synes jeg efterhånden ikke der er nogen grænser for hvad de  latterlige  hormoner har budt mig af  "lækkerier"! Vi må bare holde alle de mere og mindre lækre hormon-bivirkninger ud til kroppen har fundet sit normale leje igen:-) Jeg er helt sikker på at svederiet nok skal forsvinde igen og du vender tibage til "normalen"

Anmeld

22. marts 2010

Bayze

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Ej Louise din stakkel, det var da for irriterende!! Dé har jeg alligevel ikke mødt endnu, men ellers synes jeg efterhånden ikke der er nogen grænser for hvad de  latterlige  hormoner har budt mig af  "lækkerier"! Vi må bare holde alle de mere og mindre lækre hormon-bivirkninger ud til kroppen har fundet sit normale leje igen:-) Jeg er helt sikker på at svederiet nok skal forsvinde igen og du vender tibage til "normalen"

Anmeld

22. marts 2010

SHERO

Gjorde jeg også, eller synes jeg faktisk stadig jeg døjer lidt med... Har i dag købt mig en 5 dags antiperspirant, fordi jeg simpelthen ikke gider det mere...

Anmeld

22. marts 2010

Bare mig..

Jeg har faktisk heller aldrig døjet med det før. Men faktisk næsten hele graviditeten igennem ar jeg døjet med sved.. Virkelig. Og der er intet der hjælper på problemet. - Det er sgu lige før jeg også kan lufte det når jeg ER i bad..

Men kender det alt for godt.

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Kan du huske i går at jeg "skældte ud" over hvor mange trælse ting hormonerne fører med sig - her er én mere i denne tråd, der er sgu også en del der døjer med hårvækst på mavsen:

https://www.baby.dk/debat/43793pi1/graviditet/haar-paa-maven-s.aspx

Jeg har slet ikke tal på alle de mærkelige ting der er dukket op og som jeg bare må leve med som følge af hormonernes påvirkning. En af dem jeg slet ikke var forberedt på er at jeg snorker som en gammel dampfærge (!!!) Det er så fordi slimhinderne i snuden hæver - igen pga hormoner..... 

Dø hormoner dø!!!

Anmeld

23. marts 2010

Tulle28

Jeg har været forskånet for strækmærker, sved osv. (7-9-13), men kom til gengæld til at kigge mig i spejlet i morges - jeg synes GODT nok lårene er blevet lidt bulede?!?! Jeg har ikke haft særlig meget appelsinhud tidligere, men det skal jeg da love for er kommet nu. Æv. Gad vide om det forsvinder med graviditeten?

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

tinpou skriver:

Kan du huske i går at jeg "skældte ud" over hvor mange trælse ting hormonerne fører med sig - her er én mere i denne tråd, der er sgu også en del der døjer med hårvækst på mavsen:

https://www.baby.dk/debat/43793pi1/graviditet/haar-paa-maven-s.aspx

Jeg har slet ikke tal på alle de mærkelige ting der er dukket op og som jeg bare må leve med som følge af hormonernes påvirkning. En af dem jeg slet ikke var forberedt på er at jeg snorker som en gammel dampfærge (!!!) Det er så fordi slimhinderne i snuden hæver - igen pga hormoner..... 

Dø hormoner dø!!!

Her er der også klager over højlydt snorken. Min stakkels mand må efterhånden stå model til lidt af hvet i soveværelset - og ikke af den sjove slags. Jeg sover i forvejen i et slags fort af opstablede puder, der efterlader en minimal stribe af madras til ham, og derudover starter tågehornet så når jeg endelig falder i søvn. Jeg får faktisk lidt ondt af ham nogle gange.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.