Vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

CamillaT89

Og så skal du forresten begynde på jerntilskud i 10. uge vist nok - og kalk også

Tillykke med graviditeten forøvrigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

*A*

ct skriver:

Jeg har hørt, at gravitamin skulle man tage indtil 12. uge, da der er for meget af noget og for lidt af noget andet. Kan ikke huske nøjagtigt hvad, men jeg blev i hvert fald rådet til at tage gravitamin til og med 12. uge, og derefter kunne jeg købe multivitamin  

Håber ikke det var for indviklet..

Det var let forståeligt  Men hvad er forskellen på Gravitamin og Multivitaminer?

Anmeld

22. marts 2010

*A*

marikka skriver:

Nå jamen så skal jeg da passe på hvad jeg siger. Men det er bare hvad jeg fik at vide.. :/

TS så skal du da nok ikke gå efter mit svar..
Hvor dejligt at i blev gravid i første forsøg  

Jeg tager alle svar til mig... Jeg er ny, ved intet og suger til mig som en svamp  

Anmeld

22. marts 2010

CamillaT89

*A* skriver:

Det var let forståeligt  Men hvad er forskellen på Gravitamin og Multivitaminer?

Gravitamin er tilpasset en graviditet hvorimod de almindelige bare er til vokse. Dvs. Du kan være sikker på, at alt det nødvendige er i, i de rette doser  

Men der er selvfølgelig forskellige råd at hente, men det var hvad jeg blev rådet til

Anmeld

22. marts 2010

*A*

ct skriver:

Gravitamin er tilpasset en graviditet hvorimod de almindelige bare er til vokse. Dvs. Du kan være sikker på, at alt det nødvendige er i, i de rette doser  

Men der er selvfølgelig forskellige råd at hente, men det var hvad jeg blev rådet til

Alle tiders...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.