Vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

*A*

Hej,

Hvilke vitaminer skal man som gravid tage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Bare mig..

Jeg købte dem der hed gravitamin, men så kom jeg til læge et par uger efter hvor vi kom ind på vitaminer, og hun sagde det slet ikke var nødvendigt, at tage dem. Man kan lige så godt købe dem der hedder " Multi til voksne og til børn over 11", og dem har jeg faktisk lige købt idag. Der får du 80 vitaminer mere, for under det halve af hvad de der gravitaminer koster.

Gravitamin er vidst bare en snyder, og der er det samme i som almindelig vitaminpiller.

Anmeld

22. marts 2010

*A*

marikka skriver:

Jeg købte dem der hed gravitamin, men så kom jeg til læge et par uger efter hvor vi kom ind på vitaminer, og hun sagde det slet ikke var nødvendigt, at tage dem. Man kan lige så godt købe dem der hedder " Multi til voksne og til børn over 11", og dem har jeg faktisk lige købt idag. Der får du 80 vitaminer mere, for under det halve af hvad de der gravitaminer koster.

Gravitamin er vidst bare en snyder, og der er det samme i som almindelig vitaminpiller.

Hej,

Hehe... Ok. Det var da vildt.

Jeg har ikke været hos minl læge endnu, da jeg har været i fertilitetsbehandling på Skejby Sygehus. De vil først have at jeg går til mine egen læge efter jeg har været til den første scanning hos dem.

Jeg tror da lige at jeg køber de piller din læge har anbefalet

Hvor langt er du henne?

Anmeld

22. marts 2010

Bare mig..

*A* skriver:

Hej,

Jeg har ikke været hos minl læge endnu, da jeg har været i fertilitetsbehandling på Skejby Sygehus. De vil først have at jeg går til mine egen læge efter jeg har været til den første scanning hos dem.

Hvor langt er du henne?

Bare lige for at du ikke skal tro det kun er én der har anbefalet det, sagde apotekeren også idag at det var skørt og give det dobbelte når det var det samme. - De tre jordemødre jeg har været ved sagde det også efterfølgende..

Hvor dejligt du er blevet gravid. hvor lang tid har i prøvet?
Jeg glæder mig til at følge dig, og hvor bliver det spændende til den første skanning. Hvornår skal du til den?

Anmeld

22. marts 2010

Bare mig..

*A* skriver:

Hej,

Hvor langt er du henne?

Og jeg er forresten 32+4 Hvor meget med dig?

Anmeld

22. marts 2010

*A*

marikka skriver:

Og jeg er forresten 32+4 Hvor meget med dig?

Vi har faktisk ikke været igang ret længe. Det lykkedes at blive gravid ved første ægoplægning... Jeg skal scannes d. 8. april - der skulle jeg meget gerne høre hjertelyd samt min terminsdato skal fastslåes (sådan nogennlunde)

Det bliver rigtig spændende, men selvfølgelig er jeg nervøs for den første scanning... Det er underligt at være gravid, uden at kunne mærke noget

Anmeld

22. marts 2010

E.T

Man skal bare huske at man skal tage folsyre/folin i hvert fald op til 12. uge for at undgå misdannelser :-)

Anmeld

22. marts 2010

CamillaT89

marikka skriver:

Bare lige for at du ikke skal tro det kun er én der har anbefalet det, sagde apotekeren også idag at det var skørt og give det dobbelte når det var det samme. - De tre jordemødre jeg har været ved sagde det også efterfølgende..

Hvor dejligt du er blevet gravid. hvor lang tid har i prøvet?
Jeg glæder mig til at følge dig, og hvor bliver det spændende til den første skanning. Hvornår skal du til den?

Jeg har hørt, at gravitamin skulle man tage indtil 12. uge, da der er for meget af noget og for lidt af noget andet. Kan ikke huske nøjagtigt hvad, men jeg blev i hvert fald rådet til at tage gravitamin til og med 12. uge, og derefter kunne jeg købe multivitamin  

Håber ikke det var for indviklet..

Anmeld

22. marts 2010

*A*

E.T skriver:

Man skal bare huske at man skal tage folsyre/folin i hvert fald op til 12. uge for at undgå misdannelser :-)

Yes... Dem har jeg gang i

Anmeld

22. marts 2010

Bare mig..

ct skriver:

Jeg har hørt, at gravitamin skulle man tage indtil 12. uge, da der er for meget af noget og for lidt af noget andet. Kan ikke huske nøjagtigt hvad, men jeg blev i hvert fald rådet til at tage gravitamin til og med 12. uge, og derefter kunne jeg købe multivitamin  

Håber ikke det var for indviklet..

Nå jamen så skal jeg da passe på hvad jeg siger. Men det er bare hvad jeg fik at vide.. :/

TS så skal du da nok ikke gå efter mit svar..
Hvor dejligt at i blev gravid i første forsøg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.