Hvor meget tøj - sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Laulund87

Min datter er lige begyndt at sove i jakke, vanter og hue med dyne og dækken. Ellers har hun sovet i uld, men det er alt for varmt til det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Cris

Ja, det synes jeg. Det er lunt for os, men når man ligger i et par timer udenfor og der blæser, så kan det blive koldt (jeg kan faktisk mærke det, hvis jeg bare sidder i en halv time udenfor!). Og jeg ved ikke med din datter, men min søns armene stikker altid ud og jeg synes, at han skal have noget vindtæt rund om brystkassen og armene. Og jeg giver ham stadig en hue på.

Anmeld

22. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Min datter på 9 mdr. har i efteråret og vinteren sovet i en combipose, men den er nu både blevet for varm og for lille. Nu har jeg så skiftet den ud med en babydyne og tænker at hun skal have en tynd flyverdragt på + hue over sit almindelige tøj når hun skal ud og sove, men er det for meget? Det er jo lynhurtigt steget i graderne og jeg kan slet ikke bedømme det. Hvad gør i med jeres små, hvor meget har de på?

Mvh Camilla.

Min datter der bliver 1 år på torsdag sover herhjemme i en striktrøje/ hue/ vanter og juniordyne..
I DP sover hun i sin jakke/ hue/ vanter og babydyne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.