Hvor meget tøj - sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

CamiRon

Hej Piger.

Min datter på 9 mdr. har i efteråret og vinteren sovet i en combipose, men den er nu både blevet for varm og for lille. Nu har jeg så skiftet den ud med en babydyne og tænker at hun skal have en tynd flyverdragt på + hue over sit almindelige tøj når hun skal ud og sove, men er det for meget? Det er jo lynhurtigt steget i graderne og jeg kan slet ikke bedømme det. Hvad gør i med jeres små, hvor meget har de på?

Mvh Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Frejasmor

Jeg er lige med på en lytter, for jeg har samme problem..

Min datter ligger i voksi, og har hue, vanter og en striktrøje på uden på sit tøj...

Men synes også det er svært på denne årstid.

Anmeld

22. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
CamiRon skriver:

Hej Piger.

Min datter på 9 mdr. har i efteråret og vinteren sovet i en combipose, men den er nu både blevet for varm og for lille. Nu har jeg så skiftet den ud med en babydyne og tænker at hun skal have en tynd flyverdragt på + hue over sit almindelige tøj når hun skal ud og sove, men er det for meget? Det er jo lynhurtigt steget i graderne og jeg kan slet ikke bedømme det. Hvad gør i med jeres små, hvor meget har de på?

Mvh Camilla.

Jeg har lige taget flyverdragten af Lina. Hun sover nu i en tyk trøje, tynd hue, vanter og bløde bukser (hvis hun har kjole/nederdel på). Hun har dyne på og har ikke været kold

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg har lige taget flyverdragten af Lina. Hun sover nu i en tyk trøje, tynd hue, vanter og bløde bukser (hvis hun har kjole/nederdel på). Hun har dyne på og har ikke været kold

Det det samme her dog sover Lucas i en sleebee pose. Men sov med sin baby dyne i fredags og der var han heller ikke kold. 

Anmeld

22. marts 2010

BinaMor

min ligger med dyne samt fleccedragt hue og vanter. hun blir ikke svedig. men det kommer an på vind/temp/sol/selve vognen osv.

jeg pjeler når jeg er i tvivl gå udenfor og mærke efter hvordan jeg ville pakkes ind hvis jeg sku sove i vognen

Anmeld

22. marts 2010

LotteGabriella

Daniella er 1,5 år og har nu en tyk fleecetrøje med hætte på, tynde skiluffer og tykke uldsokker, samt 1 dyne og 1 tæppe

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Julie er 1 år og sover med flyverdragt, hue og vanter...

Anmeld

22. marts 2010

Henri84

Vi er lige gået tilbage til at han sover med juniordyne, tynd hat og uld luffer
Før sov han med tyk hat og flyverdragt, men det koger han i nu...

Anmeld

22. marts 2010

Mig med maven

Min baby ligger svøbt i dynen. Under den har hun sit alm. tøj, lille "jogging" trøje og en lille hue!

Hun er VARM når jeg tager hende op!

Anmeld

22. marts 2010

Ann-

Emma ligger stadig i flyverdragt og hue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.