Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Min datter på 9 mdr. har i efteråret og vinteren sovet i en combipose, men den er nu både blevet for varm og for lille. Nu har jeg så skiftet den ud med en babydyne og tænker at hun skal have en tynd flyverdragt på + hue over sit almindelige tøj når hun skal ud og sove, men er det for meget? Det er jo lynhurtigt steget i graderne og jeg kan slet ikke bedømme det. Hvad gør i med jeres små, hvor meget har de på?
Mvh Camilla.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er lige med på en lytter, for jeg har samme problem..
Min datter ligger i voksi, og har hue, vanter og en striktrøje på uden på sit tøj...
Men synes også det er svært på denne årstid.
CamiRon skriver: Hej Piger. Min datter på 9 mdr. har i efteråret og vinteren sovet i en combipose, men den er nu både blevet for varm og for lille. Nu har jeg så skiftet den ud med en babydyne og tænker at hun skal have en tynd flyverdragt på + hue over sit almindelige tøj når hun skal ud og sove, men er det for meget? Det er jo lynhurtigt steget i graderne og jeg kan slet ikke bedømme det. Hvad gør i med jeres små, hvor meget har de på? Mvh Camilla.
Jeg har lige taget flyverdragten af Lina. Hun sover nu i en tyk trøje, tynd hue, vanter og bløde bukser (hvis hun har kjole/nederdel på). Hun har dyne på og har ikke været kold
MoarHvidovre skriver: Jeg har lige taget flyverdragten af Lina. Hun sover nu i en tyk trøje, tynd hue, vanter og bløde bukser (hvis hun har kjole/nederdel på). Hun har dyne på og har ikke været kold
Det det samme her dog sover Lucas i en sleebee pose. Men sov med sin baby dyne i fredags og der var han heller ikke kold.
min ligger med dyne samt fleccedragt hue og vanter. hun blir ikke svedig. men det kommer an på vind/temp/sol/selve vognen osv.
jeg pjeler når jeg er i tvivl gå udenfor og mærke efter hvordan jeg ville pakkes ind hvis jeg sku sove i vognen
Daniella er 1,5 år og har nu en tyk fleecetrøje med hætte på, tynde skiluffer og tykke uldsokker, samt 1 dyne og 1 tæppe
Julie er 1 år og sover med flyverdragt, hue og vanter...
Min baby ligger svøbt i dynen. Under den har hun sit alm. tøj, lille "jogging" trøje og en lille hue!
Hun er VARM når jeg tager hende op!
Emma ligger stadig i flyverdragt og hue
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128