fjernelse af spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

mortil(nichlasogmathias)

det gør slet slet ikke ondt.. jeg syntes det var lidt smertefuldt og få den sat op, men og få den taget ud, var ingenting og det gik simpelthen så stærkt, jeg opdagede det slet ikke.. held og lykke med baby projektet

knus karina med to skønne drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Diana...

Pia. skriver:

Prøver I at få en mere ? iii hvor spændende...

Jaaa :) Nu det tid hi hi Lucas er jo så stor :)

Anmeld

22. marts 2010

trine1989

Di. skriver:

Man kan godt få spiral selv om man ikke har fået børn. Det har min veninde nemlig fået og har haft det i 5 år nu.

det er er ikke hvad min læge siger

jeg er en nød til p-piller og nu bruger jeg p-plaster men det smutter også engang imellem.  

men alligevel kan jeg ikke få spiral før efter jeg har fået barn.

men det er nu også lige meget da vi forhåbentlig skal igang med projekt baby indenfor det næste års tid

Knus

Anmeld

22. marts 2010

Pia.

Di. skriver:

Jaaa Nu det tid hi hi Lucas er jo så stor

Det er da bare super spændende... - var du ikke gået i gang med at læse eller ? kan ikke helt huske det ?

Håber du bliver hurtigt gravid...

Knus Pia.

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

trine1989 skriver:

det er er ikke hvad min læge siger

jeg er en nød til p-piller og nu bruger jeg p-plaster men det smutter også engang imellem.  

men alligevel kan jeg ikke få spiral før efter jeg har fået barn.

men det er nu også lige meget da vi forhåbentlig skal igang med projekt baby indenfor det næste års tid

Knus

Det er der mange læger der ikke vil mener os hun var oppe på en special klinik og få den sat op men jeg er ikke sikker men spiral har hun :) Jeg ville nemlig også inden jeg fik Lucas men min læge ville heller ikke. 

Anmeld

22. marts 2010

CamillaT89

Di. skriver:

Det er der mange læger der ikke vil mener os hun var oppe på en special klinik og få den sat op men jeg er ikke sikker men spiral har hun Jeg ville nemlig også inden jeg fik Lucas men min læge ville heller ikke. 

• Metoden er  bedst egnet til kvinder, der tidligere har været gravide, fordi der er bedre plads i livmoderen efter en graviditet
  • Metoden er  mindre egnet til kvinder, der hyppigt har underlivsbetændelse og til kvinder med mange skiftende partnere
  • Til unge piger eller kvinder, der ikke har født, foretrækkes den mindre og blødere spiral Flexi-T (se billede), fordi livmoderen er mindre

Jeg fandt lige det her på nettet

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=105

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Pia. skriver:

Det er da bare super spændende... - var du ikke gået i gang med at læse eller ? kan ikke helt huske det ?

Håber du bliver hurtigt gravid...

Knus Pia.

Det er meningen jeg skal i gang men der er SÅ mange forhindringer og hele tiden :( Jeg skal have 2 års erfaring for at komme ind eller VUC enkelt fag og det søgte jeg så ind på og de mener ikke jeg ville kunne bestå engelsk hvad jeg kun kan give dem ret i jeg måtte droppe engelsk i folkeskolen da jeg er ordblind. så jeg søgte ind på engelsk 10 klasse på VUC men det ikke nok timer til jeg kan få su og kommunen kan ikke hjælpe med tilskud til det så jeg skulle gå uden penge det år det tager for engels 10 klasse det kan vi ikke klare os for. så jeg kommer til at have et forløb på 6 år og det synes jeg er for lang tid med nr 2 nå vi begge er så klar nu. Så vi går i gang med nr 2 nu og så skal i i praktik nu her i en vuggestue med mulighed for fastansættelse bagefter så får jeg 2 års erfaring der og vi har fået de børn vi vil have og så går jeg i gang. LAAAANG SMØRGER :)

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

ct skriver:

• Metoden er  bedst egnet til kvinder, der tidligere har været gravide, fordi der er bedre plads i livmoderen efter en graviditet
  • Metoden er  mindre egnet til kvinder, der hyppigt har underlivsbetændelse og til kvinder med mange skiftende partnere
  • Til unge piger eller kvinder, der ikke har født, foretrækkes den mindre og blødere spiral Flexi-T (se billede), fordi livmoderen er mindre

Jeg fandt lige det her på nettet

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=105

Til mig :) var det ikke til hende der ikke mente det kunne lade sig gøre :) 

Men tak :) 

Anmeld

22. marts 2010

Pia.

Di. skriver:

Det er meningen jeg skal i gang men der er SÅ mange forhindringer og hele tiden Jeg skal have 2 års erfaring for at komme ind eller VUC enkelt fag og det søgte jeg så ind på og de mener ikke jeg ville kunne bestå engelsk hvad jeg kun kan give dem ret i jeg måtte droppe engelsk i folkeskolen da jeg er ordblind. så jeg søgte ind på engelsk 10 klasse på VUC men det ikke nok timer til jeg kan få su og kommunen kan ikke hjælpe med tilskud til det så jeg skulle gå uden penge det år det tager for engels 10 klasse det kan vi ikke klare os for. så jeg kommer til at have et forløb på 6 år og det synes jeg er for lang tid med nr 2 nå vi begge er så klar nu. Så vi går i gang med nr 2 nu og så skal i i praktik nu her i en vuggestue med mulighed for fastansættelse bagefter så får jeg 2 års erfaring der og vi har fået de børn vi vil have og så går jeg i gang. LAAAANG SMØRGER

Dejligt - Det vigtigste er jo at man tager de rigtige valg og det tyder det på I har gjort... iiii så skal lille lucas have en lillebror eller søster... hvor spændende .... du blev da ret hurtigt gravid med Lucas gjorde du ikke... ?

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Pia. skriver:

Dejligt - Det vigtigste er jo at man tager de rigtige valg og det tyder det på I har gjort... iiii så skal lille lucas have en lillebror eller søster... hvor spændende .... du blev da ret hurtigt gravid med Lucas gjorde du ikke... ?

Vi synes i hvertfald det det rigtige valg :) jo 3 måneder gik der med Lucas :) Men vi har lige passet på denne her måned og så de næste 2 for så bliver det ikke et december, januar eller februar baby nemlig :) Så jeg håber at slut maj der jeg med baby i mavsen hi hi det mit mål griner ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.