fjernelse af spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.263 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Topp

jeg skal til lægen her i formiddag og have fjernet min spiral så der kan komme en lille ny - meeeeeen er SÅ bange for det gør ondt - nogle der har fået taget en ud???? og gjorde det ondt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

SanneL

Det gør overhovedet ikke ondt.
Jeg var også mega bange for at få fjernet min.
Min læge sagde til mig at hvis jeg havde forventet smerte, så ville det da blive noget af en fuser for mig - og han havde ret 

Anmeld

22. marts 2010

trine1989

Topp skriver:

jeg skal til lægen her i formiddag og have fjernet min spiral så der kan komme en lille ny - meeeeeen er SÅ bange for det gør ondt - nogle der har fået taget en ud???? og gjorde det ondt???

Jeg blir lige nødt til at spørge

kan ikke se på din profil at du har en bette i forvejen, så tænkte på hvordan kan det være at du har kunne få spiral??

Ved godt det nok ikke vedkommer mig, men blev lige lidt nysgerrig da jeg selv har undersøgt at bruge spiral som præventione ¨

Mange Knus Trine

Anmeld

22. marts 2010

Lone Jakobsen

har heller aldrig haft smerter når mine er blevet fjernet

Anmeld

22. marts 2010

Topp

jeg har en dreng på snart 11 år - og har ikke fundet en jeg ville have børn med før nu så derfor :-)

Anmeld

22. marts 2010

trine1989

Topp skriver:

jeg har en dreng på snart 11 år - og har ikke fundet en jeg ville have børn med før nu så derfor :-)

okay så forstår jeg det bedre

troede lige at det kunne lade sig gøre at få spiral alligevel

Held og lykke med projektet

Anmeld

22. marts 2010

Topp

Tusind tak skal du have

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

trine1989 skriver:

okay så forstår jeg det bedre

troede lige at det kunne lade sig gøre at få spiral alligevel

Held og lykke med projektet

Man kan godt få spiral selv om man ikke har fået børn. Det har min veninde nemlig fået og har haft det i 5 år nu.

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Jeg har ikke spiral men skal havde det her efter nr 2. så kan desværre ikke lige svare dig :( Men ville da lige sige held og lykke til dig :)

Anmeld

22. marts 2010

Pia.

Di. skriver:

Jeg har ikke spiral men skal havde det her efter nr 2. så kan desværre ikke lige svare dig Men ville da lige sige held og lykke til dig

Prøver I at få en mere ? iii hvor spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.