Hvordan ser jeres uge ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

Sikke en hyggelig og dejlig graviditetsorienteret uge Gid det var mig!!!

Med lidt god vilje ser min uge sådan her ud:

Mandag: Jordmoder kl 10.50, middag med vennepar som har været til deres MD-scanning i aften

Tirsdag: Gravidyoga, arbejde

Onsdag: Sidste arbejdsdag inden barsel så der skal siges farvel til dem fra jobbet og afleveres mapper m.m.

Og så har jeg ellers fri resten af ugen... Very nice!!!

Er det ikke vildt at skulle gå på barsel på onsdag??? det må da være lidt underligt? og samtidig vildt dejligt nu er der jo ikke længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

frk Jensen

Min uge...
Idag mandag: har fri hver mandag så her gør jeg rent, rydder op og ordner vasketøj. henter bassen i dp ved tre tiden, og så skal vi bare hygge
tirsdag: i skole fra 8-13, hjem og gøre lidt inden jeg henter marcus i dp.
onsdag: i skole fra 8-13 og op og besøge min lillebror´s fritter (bedsteforældredag)
torsdag: skole fra 8-15.30, hente bassen og hjem og hygge og lave mad.
Fredag: har igen fri og skal ordne lidt praktisk herhjemme... og så er der weekend og FERIE

Lørdag: ingen planer... so far..
Søndag: ingen planer... so far..

Kram Betina

Anmeld

22. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Mandag: Lige afl frederic i dp og ellers vaske tøj, gøre lidt rent og ryde op. Hente ham tidlig fra dp, så vi kan komme ud og hygge sammen...

Tirsdag: Wee skal have gips af kl 12, røngten billeder og snakke med lægen. Måske den står på genoptræning, mere gips eller ? Men inden da skal knægten lige afl i dp og jeg skal over og træne på hold mave/ryg og harmoni.. Når jeg henter ham fra dp kører vi ud mit arbejde og ser; mere babu på taget, og få at give dem dommen fra lægen...

Onsdag - ? afhænger af besøget på ortopædkirurgisk amb.

Anmeld

22. marts 2010

CamiRon

Mandag: Hygge herhjemme med den bette.

Tirsdag: Ud og købe en fødselsdagsgave til den bettes fætter.

Onsdag: Tager jeg sikkert til personalemøde på mit arbejde (jeg skal begynde igen om 1 mdr, så det er rart at følge lidt med)

Torsdag: Babysvømning.

Fredag: Ud til mine forældre, hvor min far og min mand er ved at grave af osv til at lægge 160 m2 fliser.

Lørdag: Igen ud til mine forældre, med samme mål som fredag. Om aftenen skal jeg til fest hos en kollega.

Søndag: Igen ud til mine forældre. )

Anmeld

22. marts 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Det lyder da som en rigtig hyggeligt uge

God bedring med Elian

tak skal du ha

Anmeld

22. marts 2010

B&J

Drømmer skriver:

Det lyder da rigtig spændene om i bliver godkendt krydser fingre

Tak men vi er godkendt det er bare de skal modtage pengene og vores advokat også vil de give os nøglerne i denne uge eller næste

Anmeld

22. marts 2010

Corn

Jeg har taget hul på ugen fra helvede:

Mandag: Arbejde, en oldemor har fødselsdag, min mand skal til Randers og ved ikke hvornår han kommer hjem, og så har vi syg yngstemand, som far tager med sig.

Tirsdag: Arbejde,  Bhv har bedt os selv sørge for pasning, da de har undervisningsdag, min svigerinde henter ungerne, svigerfar har fødselsdag, den store skal til svømning og farmand skal til øvelse med brandvæsenet...

Onsdag Arbejde, har min lilledreng fødselsdag og bliver 3 år, jeg skal sidde til samtaler med angsøgere til mit barselsvikariat indtil kl. bæ og svigerfar/mor kommer til spisning

Torsdag arbejde,  Anton på tre skal til lægen om eftermiddagen

Fredag arbejde, bagefter skal vi til urnenedsættelse, vores oldefar på 100 år, derefter kaffe.

Lørdag skal vi til min mors fødselsdag i Randers

Søndag skal den store til børnefødselsdag hos "kæresten"

25+

Anmeld

22. marts 2010

Koen.

Mandag: Sidste vægtskanning inden fødslen
Tirsdag: ingen planer.
Onsdag: jordmodergruppe.
Torsdag: ingen planer.
Fredag - søndag: min forlovedes bror kommer og bliver hele weekenden.

Anmeld

22. marts 2010

DK

Mandag: Læsedag hjemme. Skal gerne have læst 150 sider så har travlt

Tirsdag: Skorstensfejer kl. 9. Skole 12-14, arbejde 15-17.30

Onsdag: Arbejde 9-17.30. Lektier 20-21.30

Torsdag: Skole 12-17.

Fredag: Skole 11-14. Arbejde 15-17.30. Middag og Teater med veninde om aftenen. Vi skal se den der single kvinder i Musikhuset Århus.

Lørdag: Arbejde 9-13.15. Aflevere Kirstine hos Anders kl. 16. Til påskefrokost-fest med Mikkels arbejde kl. 18.

Søndag: Tømrermænd om formiddagen. Studere om eftermiddagen.

Pyhh det var vist det!

Anmeld

22. marts 2010

MariaJ

Mandag: fysioterapeut & arbejde, ringe til babybutik og bestille diverse udstyr

Tirsdag: arbejde

Onsdag: fysioterapeut & arbejde - sidste rigtige dag på job, så kan nok godt blive lidt travlt, vaske tøj der skal pakkes

torsdag: hjemmedag - skal pakke alt vi skal have med til fødslen og de første dage efter samt alt hvad jeg selv har brug for i de næste 3+/- uger.

fredag: afdelingsmøde på arbejde, seks timers flyrejse til Trondheim og installering i vores midlertidige bolig

lørdag og søndag: Nyde at være kommet frem, vænne os til vores nye, midlertidige hjem, babyshopping og udnytte at være i en by for en gangs skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.