Hvordan ser jeres uge ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
40 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

FruEllingsen

Ja, som overskriften siger, hvordan ser jeres ugeprogram ud for den kommende uge

Min ser ud som følgende:

Mandag: Barselsbesøg
Tirsdag: 2. jordmoderbesøg. (ih hvor jeg glæder mig) + vi skal hjem til kærestens kusine og spise om aftenen
Onsdag: Akupuntur.
Tordag: Kæresten har fri fra arbejde + vi skal til 3d skanning. håber trolden vil ligge ordentlig denne gang. hehe

I weekenden har vi INGEN planer. hvilket bare er skøønt.

Hilsen Drømmer (som keder sig lidt her til aften. hihi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

B&J

Uh lad mig se...

mandag gå hjemme med lille trolden vente til kæresten kommer med sådan forgår det stort set hver dag måske vi skal have besøg af sundhedsplejseken onsdag... umm ja ellers venter vi på det alt bliver godkendt så vi kan komme i hus købe bil og ud af købe nye møbler om det bliver i denne uge ja hvem ved ihihihi...

Anmeld

21. marts 2010

Tina2

Drømmer skriver:

Ja, som overskriften siger, hvordan ser jeres ugeprogram ud for den kommende uge

Min ser ud som følgende:

Tirsdag: 2. jordmoderbesøg. (ih hvor jeg glæder mig) + vi skal hjem til kærestens kusine og spise om aftenen
Tordag: Kæresten har fri fra arbejde + vi skal til 3d skanning. håber trolden vil ligge ordentlig denne gang. hehe

Har pt ikke planer hver dag.....

Arbejde alle dage, måske fri fredag, da jeg skal køre vores to børn op til mine forældre, hvor de skal passes i weekenden. Så fredag aften er bare hygge med min mand...

Lørdag skal vi til fest :-) Søndag hente ungerne....

Ellers står det meste af ugen på at male i stuen og ordne det sidste køkken så vi snart kan tage det i brug:-) Er ved at renovere hus og har fået nyt køkken op, men mangler lidt småting:-)

Anmeld

21. marts 2010

Low

Mandag: Ingen faste planer

Tirsdag: I fitnessDK

Onsdag: Ingen faste planer

Torsdag: I fitnessDK

Fredag: Ingen faste planer

Lørdag: Ingen faste planer

Søndag: Ingen faste planer

-Når jeg ingen faste planer har så plejer jeg at finde ud af noget i løbet af ugen/dagen. Det er tit noget sammen med mine venner. Dem bruger jeg meget tid på. Jeg har også mine hunde som jeg selvfølgelig også bruger meget af min tid på.

Anmeld

21. marts 2010

Low

Jeg glemte mandag. Men der har jeg heller ikke nogle faste planer. Jeg overvejer at skrive til min kommende drengs farmor om jeg skulle kigge forbi til en kop the og så kunne hun brænde den 3D cd jeg har med hendes kommende barnebarn

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Well...

Mandag hjemme - skrivedag.

Tirsdag aflevere opg. undervisning og lektielæsning.

Onsdag undervisning og lektielæsning.

Torsdag undervisning og lektielæsning.

Fredag Undervisning og så på påskeferie

Drømmer skriver:

Min ser ud som følgende:

Anmeld

21. marts 2010

JustAnotherName

Mandag : Ingen faste planer

Tirsdag : I forældrcafé + Hente stort indrammet foto af mine unger i fotoforretning, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til at få.

Onsdag : Ingen faste planer - Er alene hjemme med begge pigerne.

Torsdag : Skal på besøg i min yngste datters nye/kommende vuggestue

Fredag : Ingen faste planer (måske have et nyt digital-kamera)

Lørdag : Skal muligvis på besøg hos en veninde der har et barn på samme alder som min den ældste (2½ år)

Søndag : Er alene med pigerne igen. Deres mormor kommer på besøg.

Anmeld

22. marts 2010

Kloster

Hej.

Min uge ser sådan her ud indtil videre.. Der kommer altid mere på efterhånden...

Mandag: Skulle have arbejdet til 15.30, men har barnets sygedag. Skal i motionscenteret i aften og have fornyet nøgle. Rasmus på 12 år skal træne fodbold 18-19.30. (Det skulle Nicolaj også, hvis ikke han var blevet syg) Min mand skal træne hunde 18-21.

Tirsdag: Arb 7-12.30. Skal have handlet ind til onsdag og torsdag, hvor der holdes fødselsdag. Håber også på, jeg kan få en tid ved optikkeren til Rasmus, som skal have kontaktlinser/briller.

Onsdag: På kursus 8-15. Mads bliver 6 år. Skal have gæster til aftenskaffe. Nicolaj skulle have været til fodboldstræning 17.30-19, hvis Mads ikke havde haft fødselsdag. Manden skulle også have trænet hunde.

Torsdag: Har fri. Men skal bage 150 boller til bh'en, som jeg skal op med til eftermiddagskaffe. Rasmus skal træne fodbold 18-19.30.

Fredag: Arb 7-14.30. Jeg skal handle også holder vi fri og slapper af resten af dagen. Ser X-Factor!

Lørdag: Arb 7-13. Ingen planer...

Søndag: Arb 7-13. Ingen planer....

Det var min uge...

VH Kloster

Anmeld

22. marts 2010

LinLin

Mandag: hjertescanning kl 8.30 - på arbejde derefter til 12.30

Tirsdag: Arbejde 8-16

Onsdag: Arbejde 9.30-17 og til forældrerådsmøde i D's bhv 17.15-19

Torsdag: Arbejde 7-12

Fredag: Arbejde 8-15.30.

Skal hente David tirsdag og torsdag i bhv. Hans far henter ham fredag, da det er hans weekend.

Anmeld

22. marts 2010

Sujan

Mandag; arbejde 9-16, derefter besøge en gammel veninde der er frisør som så også skal klippe mig.. Min søster henter mig så og køre mig hjem så er ret sent hjemme.

Tirsdag: træne arbejde, gøre hovedrent da jeg ikke nåede så meget i weekenden

onsdag. Arbejde, handle ind til en uge

torsdag: træne arbejde.. Arbejder til 18 denne dag så får ikke lavetså meget om aftenen

fredag skal jeg ud til nogle gamle venner og spise.. Bliver bare så hyggeligt.

Lørdag: ingen planer

søndag: frivillig hos kattens værn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.