hvad mener han når han siger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg læser det som en udmelding om at du ikke skal forvente at han fortæller dig om sine inderste følelser - endnu - og måske aldrig kommer til det... At han er typen der måske kunne have svært ved at sætte ord på hvordan han har det og hvad han tænker, og lige vil advare dig om det på forhånd så du ikke presser på for at få indsigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg læser det som en udmelding om at du ikke skal forvente at han fortæller dig om sine inderste følelser - endnu - og måske aldrig kommer til det... At han er typen der måske kunne have svært ved at sætte ord på hvordan han har det og hvad han tænker, og lige vil advare dig om det på forhånd så du ikke presser på for at få indsigt...

Tak for svar nej jeg prøver at tage det roligt men jeg må indrømme at det påvirker mig når jeg er sammen med ham, jeg føler jeg må lægge låg på mig selv og selv være lidt overfladisk når han jo er det. jeg synes ikke jeg er helt mig selv i hans selskab og gud hvor jeg gerne ville være det men jeg holder igen pga hans holden tilbage og det er svært for mig for jeg har egentlig lyst til at sige alle de søde ting til ham som jeg også kan finde på at skrive. Det gør han også når han skriver men han siger ik rigtig noget i den stil når vi er sammen. altså er kærlig o.l. engang sendte han eks. en mms hvor han havde filmet sig selv kysse imod kameraet (et kys) og det var bare så sødt og betænksomt af ham. men den side ser jeg slet ikke noget til når jeg er sammen med ham, det er som om vi slet ikke kommunikerer på samme plan irl og på tekst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.