hvad mener han når han siger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Anonym trådstarter

"jeg er en meget privat person" ????? efter det siger han at han ikke bare lukker posen op for følelser. det sidste forstår jeg godt men jeg ved ikke hvad der ligger i at han er en meget privat person. han er godt nok svær at komme ind på livet af IRL men på nettet er han ligesom en anden og lidt mere åben når han skriver. når man siger sådan "jeg er en meget privat person" til en kvinde er det så ikke det samme som at opstille en mur? som om at jeg aldrig vil lære ham at kende ordentligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

B&J

jo som person mener jeg man skal være åben ellers som privat person er man meget lukket og det lyder som noget vildt dårligt...

Anmeld

21. marts 2010

CamillaT89

B&J skriver:

jo som person mener jeg man skal være åben ellers som privat person er man meget lukket og det lyder som noget vildt dårligt...

Enig. Det er i hvert fald ikke noget godt tegn!

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

nej det er ik et godt tegn vel? er det ik lidt som at lukke af overfor mig el?

Anmeld

21. marts 2010

Ni-ko-li-ne

det kommer an på i hvilken sammenhæng det er sagt

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

det kommer an på i hvilken sammenhæng det er sagt

jamen jeg sagde til ham at jeg når vi skrev oplevede ham som en meget dyb person der tænker meget over tingene men at når jeg er sammen med ham irl er han lidt en anden person og kan måske virke lidt overfladisk så skrev han den med at han var en meget privat person som ikke bare lukkede følelser ud af posen.

Anmeld

21. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jamen jeg sagde til ham at jeg når vi skrev oplevede ham som en meget dyb person der tænker meget over tingene men at når jeg er sammen med ham irl er han lidt en anden person og kan måske virke lidt overfladisk så skrev han den med at han var en meget privat person som ikke bare lukkede følelser ud af posen.

det er svært med det der skriveri:0) man mangler tonefald og kropssprog:0)

jeg tror der er hans måde at beskrive og forklare hvorfor du oplever ham som anderledes fra net til irl

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

det er svært med det der skriveri:0) man mangler tonefald og kropssprog:0)

jeg tror der er hans måde at beskrive og forklare hvorfor du oplever ham som anderledes fra net til irl

ja det har du nok ret i tak for svar *SS*

Anmeld

22. marts 2010

Kløver

Anonym skriver:

"jeg er en meget privat person" ????? efter det siger han at han ikke bare lukker posen op for følelser. det sidste forstår jeg godt men jeg ved ikke hvad der ligger i at han er en meget privat person. han er godt nok svær at komme ind på livet af IRL men på nettet er han ligesom en anden og lidt mere åben når han skriver. når man siger sådan "jeg er en meget privat person" til en kvinde er det så ikke det samme som at opstille en mur? som om at jeg aldrig vil lære ham at kende ordentligt?

nej jeg tror bare at han som privat person bare er mere privat, på dne måde han kan være længere tid om at åbne og måske have svært ved det, måske også overfor andre. Min kæreste er meget orivat, og tog også tid før han åbnede mere op, og vi sådan kom mere i dybden med tingene, og det tager måske længere tid, men nej synes ikke det er noget negativt

måske at se på den som at han har en anden ingangsvinkel til tingene 

Anmeld

22. marts 2010

RumlesMor

Ser heller ikke udtrykket som noget negativt. Jeg ser også mig selv som en privat person. Det betyder bare at det tager mig lidt længere tid at åbne op overfor nye mennesker.

Jeg er heller ikke typen der til frokost (på job) fortæller om min weekend eller hvilke bekrymringer jeg har for tiden. Det bruger jeg mine nære venner til.

På nettet er man forsat lidt anonym, så der kan det være nemmere at åbne op...

Synes du skal se på det som en invitation til at lære ham bedre at kende, men være forberedt på at det kan tage lidt tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.