øv altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Honningblomst

hent din datter en dag hvor hun sover, så kan du jo tage hende i det eller finde ud af om din mistanke er ubegrundet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

charlottekri

suanne85 skriver:

Ja. Du kan også give en pæn hentydning i morgen. Når du aflevere så ha selen i hånden og giv hende den og sig at du lige har indstillet lidt på den i weekenden og du ikke kan forstå hvordan hun har kunnet få hende i den

he he, det kan man da kalde et vink med en vognstang

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

Eva skriver:

hent din datter en dag hvor hun sover, så kan du jo tage hende i det eller finde ud af om din mistanke er ubegrundet..

det kunne jeg eslvfølgelig, men så er jeg nødt til at vente til fredag i næste uge, og det har jeg ikke samvittighed til... tænk nu hvis hun falder ud af vognen og lander på hovedet ned i betonen  

så vil jeg hellere konfrontere hende

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

charlottekri skriver:

he he, det kan man da kalde et vink med en vognstang

Ja, men også på en pæn måde ik. For så angriber du jo ikke du undre dig bare

Anmeld

21. marts 2010

LotteGabriella

Tror du ikke hun har en selv hun så bruger?

Dem jeg kender som har dp har ikke selv sele med i hvert fald

det er det samme her

I min kommune skal vi ikke ha' sele med, da dp får nogle af kommunen som hun bruger så mon ikke at det er det der er tilfældet?!

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

LotteGabriella skriver:

det er det samme her

I min kommune skal vi ikke ha' sele med, da dp får nogle af kommunen som hun bruger så mon ikke at det er det der er tilfældet?!

Jeg kunne forstille mig det.

Vil godt nok kigge lidt hvis hun ikke bruger det

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

det kunne jeg eslvfølgelig, men så er jeg nødt til at vente til fredag i næste uge, og det har jeg ikke samvittighed til... tænk nu hvis hun falder ud af vognen og lander på hovedet ned i betonen  

så vil jeg hellere konfrontere hende

Men tror du hun ville sige det?...tænker bare der vel er en grund til hendes adfærd....kender du ikke nogen der kan hente tidligere eller du måske kunne køre tidligere..jeg ville dælme have det bedst med at opdage det og ikke mistænke hende noget som måske ikke er rigtigt..

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

Eva skriver:

Men tror du hun ville sige det?...tænker bare der vel er en grund til hendes adfærd....kender du ikke nogen der kan hente tidligere eller du måske kunne køre tidligere..jeg ville dælme have det bedst med at opdage det og ikke mistænke hende noget som måske ikke er rigtigt..

måske skulle jeg bare spørge hende ligeud hvorvidt min datter sover med sele eller ej, og så tage den derfra... og så måske dobbelttjekke hende senere...

hm.. modsiger vist mig selv... derfor spørger jeg om råd

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

måske skulle jeg bare spørge hende ligeud hvorvidt min datter sover med sele eller ej, og så tage den derfra... og så måske dobbelttjekke hende senere...

hm.. modsiger vist mig selv... derfor spørger jeg om råd

Hihi..Ja, du skal gøre som du føler for.. helt sikkert...

Anmeld

22. marts 2010

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Jeg kunne forstille mig det.

Vil godt nok kigge lidt hvis hun ikke bruger det

så havde jag fandme ringet til kommunen lige med det sammet og fået hende flyttet!!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.