øv altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

charlottekri

det er ret så øv!! jeg tror ikke at min dp bruger barnevognssele til min datter.... jeg har flere gange fundet den i bunden af hendes taske hun bruger til dp, men har blot studset over det ganske kort. nu var min datter så hjemme ved mine forældre i weekenden og de fortæller at de var nødt til at gøre den lidt større, for den passede ikke...  og det passer med at maja ikke har brugt den siden nytår

vi flyttede nemlig der og maja fik ny dp - en erfaren en af slagsen, fik vi indtryk af...

hvordan vile i ligre gribe situationen an?? kan mærke at jeg godt kunne finde på at overfuse hende groft lige pt, men må indrømme at det har jeg faktisk ikke lyst til...

hvordan ville i tackle situationen??

knus en skuffet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

heaven

NÅÅÅÅÅ jeg var stjernet helt af.... ej, det ved jeg ikke, men jeg ville i hvert fald spørge meget direkte om den bliver brugt... Hvis hun så siger ja, ville jeg fortælle om at den er for lille, så det ikke kan passe.... tilfreds ville jeg i hvert fald ikke være!!!!

Jannie

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

charlottekri skriver:

det er ret så øv!! jeg tror ikke at min dp bruger barnevognssele til min datter.... jeg har flere gange fundet den i bunden af hendes taske hun bruger til dp, men har blot studset over det ganske kort. nu var min datter så hjemme ved mine forældre i weekenden og de fortæller at de var nødt til at gøre den lidt større, for den passede ikke...  og det passer med at maja ikke har brugt den siden nytår

vi flyttede nemlig der og maja fik ny dp - en erfaren en af slagsen, fik vi indtryk af...

hvordan vile i ligre gribe situationen an?? kan mærke at jeg godt kunne finde på at overfuse hende groft lige pt, men må indrømme at det har jeg faktisk ikke lyst til...

knus en skuffet mor

Tror du ikke hun har en selv hun så bruger?

Dem jeg kender som har dp har ikke selv sele med i hvert fald

Anmeld

21. marts 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Hvis  den har ligget i bunden af tasken siden nytår, og altså aldrig er brugt hos den nye DP, kan det så være fordi at DP ikke har vidst at den var der? Vores DP kommer sjældent ned i bunden af min datters taske, med mindre der har været et uheld, der kræver brug af f.eks. skiftetøj...

Eller at hun selv har seler i vognen? Hvis jeres barn sover i jeres egen barnevogn, ville jeg nok bare have selen fast i den vogn, men sover hun i en lånevogn, kan hun jo godt selv have sele i.

Hvis det er første gang, at I oplever noget, der gør jer utilfredse, ville jeg nok lige prøve at snakke om det, inden jeg var røget i det røde felt... Der kan jo være en fair forklaring.

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

suanne85 skriver:

Tror du ikke hun har en selv hun så bruger?

Dem jeg kender som har dp har ikke selv sele med i hvert fald

jeg spurgte hende da vi var til samtale, om hun havde en eller vi selv skulle have en med for vi havde nemlig lånt en af den tidligere dagplejer... hun sagde at hun ikke havde en...

Anmeld

21. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

charlottekri skriver:

knus en skuffet mor

Her brugte hun heller ikke vores, men hendes egne.

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

cmks2007 skriver:

Hvis  den har ligget i bunden af tasken siden nytår, og altså aldrig er brugt hos den nye DP, kan det så være fordi at DP ikke har vidst at den var der? Vores DP kommer sjældent ned i bunden af min datters taske, med mindre der har været et uheld, der kræver brug af f.eks. skiftetøj...

Eller at hun selv har seler i vognen? Hvis jeres barn sover i jeres egen barnevogn, ville jeg nok bare have selen fast i den vogn, men sover hun i en lånevogn, kan hun jo godt selv have sele i.

Hvis det er første gang, at I oplever noget, der gør jer utilfredse, ville jeg nok lige prøve at snakke om det, inden jeg var røget i det røde felt... Der kan jo være en fair forklaring.

jeg sagde til hende den første dag at den var i tasken... og, hun sover i sin egen barnevogn, der står hos hende i weekenderne da hun sover middagssøvn i hendes seng i weekenderne... derfor kan jeg ikke se nogen grund til at tage den af hver weekend for at lægge den i bunden af tasken...

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

charlottekri skriver:

jeg spurgte hende da vi var til samtale, om hun havde en eller vi selv skulle have en med for vi havde nemlig lånt en af den tidligere dagplejer... hun sagde at hun ikke havde en...

oki, men spørg da om det. På en pæn måde.

Og hvis ikke hun bruger det så sig at det ville du føle dig mest tryg ved hvis hun gjorde det. Træls at blive uvenner med sin dp

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

suanne85 skriver:

oki, men spørg da om det. På en pæn måde.

Og hvis ikke hun bruger det så sig at det ville du føle dig mest tryg ved hvis hun gjorde det. Træls at blive uvenner med sin dp

det er jo netop det, jeg helst vil undgå, men er jo naturligvis lidt skuffet på forhånd...

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

charlottekri skriver:

det er jo netop det, jeg helst vil undgå, men er jo naturligvis lidt skuffet på forhånd...

Ja. Du kan også give en pæn hentydning i morgen. Når du aflevere så ha selen i hånden og giv hende den og sig at du lige har indstillet lidt på den i weekenden og du ikke kan forstå hvordan hun har kunnet få hende i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.