Anonym skriver:
hej ano.
jeg har valgt at skrive til dig fordi jeg kan se at du har for lidt tid til dig selv.
jeg ser dette som en mulighed da min kæreste og jeg har overvejet at blive plejeforældre men vi er stadig for unge begge to, øvøv. så derfor vil vi gerne prøve af have et barn i aflastning. vi har ikke selv børn men har dog en del erfaring da mine søskende sammenlagt har 5 i en alder fra 0-14 år. det har været i vores overvejelser længe, og vi er derfor også meget interesserede i at der er en god kontakt og kemi mellem os og barnet + familie. derudover betyder det meget at barnet har det godt, og fordelen er at vi ikke bor inde midt i en storby, så der er plads til at man kan være sig selv. der er også andre børn i byen.
så hvis du endnu ikke har fundet nogen til aflastning og er interesserede vil vi gerne høre nærmere. (sted i landet har forholdsvis ikke meget betydning). og hvis du har fået dit barn i aflastning vil jeg meget gerne gøre nærmere om forløbet 
Hejsa,
Hold da op, det var en gammel tråd, der kom op
Meget har ædret sig i vores liv siden jeg oprettede tråden, jeg var helt i tvivl om, det var mig der, havde oprettet indlægget oprindeligt 
Men jeg valgte at flytte tættere på familie og venner, hvilket også gjorde at jeg ikke følte mig så alene mere, og har til nød, nogen til at være barnepige når det kniber. Men mit behov er ikke så stort mere, for mit barn har brug for den ro og tryghed der er i, at være omgivet af faste personer. Jeg er nået til et sted nu, hvor jeg nyder og elsker alt den tid jeg kan få med mit barn, pludselig er de jo store, og gider ikke alt det her alligevel mere.
Mit barn er stadig ikke på samvær hos faderen, men det føler jeg mig ikke presset over mere, der er kommet ro på nogle andre områder, som også gjorde, at jeg kunne få flyttet væk fra det vi stod i.
Mange tak for dit svar, selv efter alt den tid