Jeg svarer lige anonymt pga min søster, som indlægget drejer sig om 
Min søster har en søn på 12 år, hun er sammen med sin kæreste på 11 år nu (Han er ikke faren til min nevø)
Min søster søgte en aflastningsfamilie igennem kommunen, selvom de er 2 derhjemme til min nevø.. Min nevø har nogle psykiske problemer pga hans bio far (som han ikke ser) Han har fået den sødeste familie han kommer hos hver 2 weekend og 1-2 uger i sommerferien.. De bor ret langt væk fra min søster, men de kommer og henter ham hver fredag (om sommeren på motocykel 
De har selv børn, de er bare nogle år ældre end ham. Men han nyder det simpelthen når han er der, han oplever SÅ meget og elsker dem virkelig.. Jeg synes du skal søge kommunen om én, men fortvivl ikke hvis der er meget lang ventetid, kan der nemlig være i nogle kommuner.. Er sikker på din datter vil nyde det, når hun rigtig lærer dem og kende, og hun vil få en frisk og glad mor når hun kommer hjem igen.. Så go for it søde ano..
Og til sidst: Et stort kram til dig!
Ja, der kom så lige en masse billeder med af en eller anden besynderlig årsag! Men de er slettet igen haha
Anmeld