Puha, vi fandet en død hund da vi var ude og gå tur! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Lone Jakobsen

æv hvor barsk og uhyggelig en oplevelse. har godt læst det i bladet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Pia.

Puha, sikke en grim oplevelse..

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Ja, det var en møg-oplevelse. Jeg har faktisk ikke tænkt på andet end den lille hund hele dagen... - og familien. Kan lige forestille mig det.! Jeg frygter virkelig en ordentlig omgang mareridt i nat. (jeg døjer vildt meget med mareridt for tiden) Og det her kunne da helt sikkert medfører en skrækkelig en!

Anmeld

21. marts 2010

Sulajma

marikka skriver:

Ja, det var en møg-oplevelse. Jeg har faktisk ikke tænkt på andet end den lille hund hele dagen... - og familien. Kan lige forestille mig det.! Jeg frygter virkelig en ordentlig omgang mareridt i nat. (jeg døjer vildt meget med mareridt for tiden) Og det her kunne da helt sikkert medfører en skrækkelig en!

Var I der, da hundehvalpen blev hentet?

Falck er nemlig langt fra gode til at gøre noget ud af sådan nogle sager ..
Har oplevet op til flere gange, at påkørte (døde) hunde ligger i vejkanten i 5-6 timer midt om dagen, vel at mærke på et fortov, hvor mange børn og familier går .. og at påkørte katte får lov at ligge og lide i et krat, selvom man har været inde og hente det der skilt  til at hænge op, så falck kan finde stedet.

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Sulajma skriver:

Var I der, da hundehvalpen blev hentet?

Falck er nemlig langt fra gode til at gøre noget ud af sådan nogle sager ..
Har oplevet op til flere gange, at påkørte (døde) hunde ligger i vejkanten i 5-6 timer midt om dagen, vel at mærke på et fortov, hvor mange børn og familier går .. og at påkørte katte får lov at ligge og lide i et krat, selvom man har været inde og hente det der skilt  til at hænge op, så falck kan finde stedet.

Øh, nej det var vi ikke. Hmm, måske vi skulle have blevet der, men omvendt vuderede vi også, at den jo var død, og at de da nok skulle komme og hente den. Det kan være jeg lige skal gå forbi imorgen og se om de har hentet den?
Men det er sguda (sorry) for dårligt de ikke henter den med det samme, eller i hvertfald hurtigtst muligt, for den lå i vandkanten, tæt ved en meget atraktiv legeplads, og vi ønsker selvfølgelig ikke at nogen børn skal se det og synes det kunne være spændende og trække den op for at se hvad det er, og så få sig sådan et chok. (for det er da lidt voldsomt)
Jeg bekymre mig mest for familien, om de har fået besked.

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

jeg ville klart prøve at kontakte familien, for måske har de brug for at høre hvordan i har fundet den osv... det var vi utroligt glade for da vores hund blev fundet påkørt og falck giver besked til politiet, som ikke er særligt gode til at give besked videre, skal jeg lige tilføje!!!

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

charlottekri skriver:

jeg ville klart prøve at kontakte familien, for måske har de brug for at høre hvordan i har fundet den osv... det var vi utroligt glade for da vores hund blev fundet påkørt og falck giver besked til politiet, som ikke er særligt gode til at give besked videre, skal jeg lige tilføje!!!

Ja, jeg tænker lidt, at tænk hvis nu de ikke får det at vide. Altså man kan jo aldrig vide.   Jeg ville også helst kontaktes af dem der havde fundet min hund hvis det var hende det var sket med. Og måske også lige kunne sige personlig tak..
(Og jeg understreger lidt, at jeg IKKE!!!!! er ude på at få et tak, men blot vil være sikker på, at familien får besked)

Anmeld

21. marts 2010

charlottekri

det er helt klart

Anmeld

21. marts 2010

Low

Sikke en ubehalig oplevelse !

Gad vide om falck kontakter familien hvis familien har husket at chippe hunden, øremærket eller sat et navneskilt i halsnåndet 

Puha .  

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Low skriver:

Sikke en ubehalig oplevelse !

Gad vide om falck kontakter familien hvis familien har husket at chippe hunden, øremærket eller sat et navneskilt i halsnåndet 

Puha .  

De havde ikke haft den så lang tid, så ved ikke om de har nået det.. :/ Men der har været enormt meget om det i aviser og blade lige da det skete, så mon ikke de kan finde frem til dem?

Jeg tror jeg ringer til dem imorgen.. Vil sgu egentlig gerne være sikker på de får det at vide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.