Puha, vi fandet en død hund da vi var ude og gå tur! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Bare mig..

Ja som overskriften lyder, var mig og kæresten ude og gå ved Slotsøen i Kolding idag, da min kæreste pludselig stopper op og siger "Ej hvad er det der ligger der? En sæl? Eller" Jeg kigger ned i vandet og der ligger en lille hvalp 

Mener det var i ude og hjemme, at der for noget tid siden, stod en historie om en lille boxer-hvalp der røg igennem isen? Måske nogen har set det?! Men det var i hvertfald den!!!

Puha, det var godt nok lidt skummelt, og faktisk lidt klamt, at man ved det var en lille hvalp!

Hvor er det dog synd for den familie der mistede den, og hvor har jeg bare ondt af hende den lille pige der længe havde ønsket sig en hvalp, og fik det, men så den forsvinde gennem isen!

Hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Trolde_mor

Puha.. stakkels hund også Sikke en skæbne...

Har i ringet til dens familie, så de kan sige farvel?

Sikke et chok sådan at få når man er ude på en hyggelig gåtur...

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Senia skriver:

Puha.. stakkels hund også Sikke en skæbne...

Har i ringet til dens familie, så de kan sige farvel?

Sikke et chok sådan at få når man er ude på en hyggelig gåtur...

ja det var faktisk lidt klamt...

vi ringede til falck som ville hente den, så tror de har kontaktet familien. Jeg ved ikke hvor man finder nummeret til den familie, for jeg tænker da også, at falck måske ikke ringer? jeg aner ikke hvordan proceduren er for sådan noget!

Anmeld

21. marts 2010

CamillaT89

Jeg læste det også godt. Puha. Den har da ligget der længe så, hvis jeg husker korrekt! :/ 

Jeg håber da ikke I er blevet traumatiseret af det. Stakkels hvalp og stakkels familie

Knus

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

ct skriver:

Jeg læste det også godt. Puha. Den har da ligget der længe så, hvis jeg husker korrekt! :/ 

Jeg håber da ikke I er blevet traumatiseret af det. Stakkels hvalp og stakkels familie

Knus

Jo den har efterhånden lagt der i et stykke tid.. Men den var faktisk ikke "opløst", og det var helt tydeligt at det var en hund når man vidste det var det. Vi kunne ikke se hovedet, da det ikke flød ovenover ligesom resten af kroppen, men den havde da stadig halsbåndet på. - måske familien ville have haft halsbåndet, for jeg husker de sagde til avisen at de kun havde snoren tilbage!

Anmeld

21. marts 2010

CamillaT89

marikka skriver:

Jo den har efterhånden lagt der i et stykke tid.. Men den var faktisk ikke "opløst", og det var helt tydeligt at det var en hund når man vidste det var det. Vi kunne ikke se hovedet, da det ikke flød ovenover ligesom resten af kroppen, men den havde da stadig halsbåndet på. - måske familien ville have haft halsbåndet, for jeg husker de sagde til avisen at de kun havde snoren tilbage!

Det kunne man jo godt forestille sig. Vi må da håbe, at Falck giver dem besked på en eller anden måde, så de kan få lidt ro i sindet af at vide, at den er fundet og bragt i land igen. 

Sikke da en ubehagelig oplevelse

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det må da være den hund!!!... Jeg ville helt klart lige ringe til Ude og HJemme, så jeg kunne videreformidle det til familien.

Æv.

Anmeld

21. marts 2010

Diana...

Nej hvor synd for familien og den lille hund. og ubehageligt at se en lille død hund der :( 

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Zafir skriver:

Det må da være den hund!!!... Jeg ville helt klart lige ringe til Ude og HJemme, så jeg kunne videreformidle det til familien.

Æv.

ja det er jeg også sikker på. Jeg var lige inde og genlæse det på jv.dk og tv2.dk hvor jeg så billedet af hunden igen, og det er helt sikkert den, for der har hunden nemlig også det halsbånd på... Eller jeg VED det er den!!

Men jeg ved ikke, ringer falck ikke til dem? vi ringede nemlig til dem, som så ville hente den, formoder jeg! men jeg kan heller ikke finde ud af om man burde ringe til familien så man er sikker på de finder ud af det.. ???

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

ja det er jeg også sikker på. Jeg var lige inde og genlæse det på jv.dk og tv2.dk hvor jeg så billedet af hunden igen, og det er helt sikkert den, for der har hunden nemlig også det halsbånd på... Eller jeg VED det er den!!

Men jeg ved ikke, ringer falck ikke til dem? vi ringede nemlig til dem, som så ville hente den, formoder jeg! men jeg kan heller ikke finde ud af om man burde ringe til familien så man er sikker på de finder ud af det.. ???

Det KAN da ikke være andre hunde... Men altså - jeg ved ikke hvad man ellers gør, end at ringe til dem der har lavet artiklen. Men måske falck ja..

Håber du finder dem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.