Kender I det?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Dia

Jeg kender det også godt, men hvis jeg har det sådan i en periode, så er det mest, når vi ikke er så meget sammen. Og hvis vi så arbejder for at komme tættere på hinanden igen, så plejer det at ændre sig. Men ved selvfølgelig ikke, om det er det samme, der ligger til grund for dig. Jeg tror, at mange kvinder er sådan, men derfor er det selvfølgelig ikke noget, man bare skal affinde sig med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

JustAnotherName

Ja, jeg kender det desværre også    .....nok endda lidt for godt 

Tror faktisk ikke det er så usædvaneligt endda.
Vi er vist, tror jeg, desværre alt for mange kvinder, som får disse luner og udsving i vores humør, uden helt altid at kunne forklare, eller selv forstå, HVORFOR det sker.

Men første skridt til at kunne lave om på det, er jo at blive opmærksom på det, erkende det, og have lyst nok til at ville gøre en indsats for at ændre på det.

Jeg selv vil også gerne ændre på det. Men det styrer over mig 
Og jeg har endnu ikke fundet frem til, hvordan jeg bliver mere positiv og ikke påvirket til at ændre humør over den mindste lille ting, som han siger eller gør.... Huuh, det er altså ikke altid nemt!

Anmeld

22. marts 2010

Anonym

Tror desværre det er helt normalt. Kender andre som har det sådan og det sker også ofte for mig selv  Kan også gå og savne ham og få sommerfugle i maven og virkelig glæde mig til at komme hjem, men så er der bare et eller andet uforklarligt som gør mig sur eller irriteret, andre gange er der selvfølgelig en god grund til det. Er jo ikke KUN os kvinder der begår fejl eller kan være dumme, hehe!

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er glad for at høre at det ikke bare er mig der er en sindssyg kælling. Så hvis han nogensinde overvejer at gå fra mig kan jeg jo sige at han nok bare finder en anden kvinde der opfører sig på samme måde. Ha ha ha. PAS PÅ skat der findes flere derude.... Jeg må prøve at skrige STOP inde i mit hoved når jeg begynder at blive irriteret. Måske skulle vi alle skrive en seddel med det absolut sødeste han har gjort eller en liste med 5 ting over hvorfor vi elsker ham og hænge den et synligt sted og når vi så bliver irriterede kigger vi på den og slapper HEEEELT af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.