Kender I det?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2010

Anonym trådstarter

at man er en skide sur kæreste???? Jeg tænker nogle gange at jeg ikke gad at bo sammen med mig selv.... Og så prøver jeg virkelig at lave det om... Nogle gange når jeg er på vej hjem fra arbejde tænker jeg at jeg glæder mig til at komme hjem til ham og at jeg er i godt humør og når jeg så kommer hjem ændrer det hele sig og jeg bliver irriteret på ham.... Jeg elsker ham så jeg ved ikke hvad det er der gør det. Jeg vil ikke undvære ham.... Piger hjælp mig hvad gør jeg?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Anonym

Anonym skriver:

at man er en skide sur kæreste???? Jeg tænker nogle gange at jeg ikke gad at bo sammen med mig selv.... Og så prøver jeg virkelig at lave det om... Nogle gange når jeg er på vej hjem fra arbejde tænker jeg at jeg glæder mig til at komme hjem til ham og at jeg er i godt humør og når jeg så kommer hjem ændrer det hele sig og jeg bliver irriteret på ham.... Jeg elsker ham så jeg ved ikke hvad det er der gør det. Jeg vil ikke undvære ham.... Piger hjælp mig hvad gør jeg?????

Du må jo finde ud af med dig selv, hvilke ting der gør at det vender når du kommer hjem ?

Det ser jeg som første skridt , for lige som at finde ud af, hvilke tilg det er der gør at det vender hvis du forstår ?

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du må jo finde ud af med dig selv, hvilke ting der gør at det vender når du kommer hjem ?

Det ser jeg som første skridt , for lige som at finde ud af, hvilke tilg det er der gør at det vender hvis du forstår ?

Ja det forstår jeg godt.... Jeg synes bare ikke jeg kan få øje på det..... Hmmm.....

Anmeld

21. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Sådan kan jeg også sagtens have det, og det kan være den mindste lille bitte ting som gør at jeg så i stedet for bliver sur og træls at være sammen med.... Men jeg tænker meget over det, for jeg vil jo for alt i verden ikke undvære min dejlige mand.... Tror måske bare det er en tendens vi kvinder har, vores skide humørsvingninger, hehe......

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Jeg har ikke noget godt råd, men jeg kan kun sige at jeg godt kender til det.

Nu ved jeg ikke om du er gravid, men det er jeg, og jeg er overbevist om, at det er det der spiller mig et puds for tiden!

Lidt synd for ham, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at ændre det. Jeg er dog sikker på, at det bliver bedre når jeg ikke er gravid og irriteret over maven fx mere.

Kram til dig!

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Sådan kan jeg også sagtens have det, og det kan være den mindste lille bitte ting som gør at jeg så i stedet for bliver sur og træls at være sammen med.... Men jeg tænker meget over det, for jeg vil jo for alt i verden ikke undvære min dejlige mand.... Tror måske bare det er en tendens vi kvinder har, vores skide humørsvingninger, hehe......

Ja men prøv lige at tænk hvis det var omvendt. Hvis min kæreste blev møgirriteret på mig hver dag når han kom hjem ville jeg sgu da blive skide ked af det..... Jeg tror sgu de mænd har lært at finde sig i lidt for meget..... Men ja tror sgu også kun det er kvinder der er sådan.... Men derfor er det jo ikke okay.... Og det trælse er at jeg føler jeg har arbejdet med det mange gange nu.... Jeg har sagt det til ham før. Undskyld at jeg er sådan en sur kæreste. Jeg skal nok gøre mit bedste for at være glad så vi to kan have det godt sammen....

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

marikka skriver:

Jeg har ikke noget godt råd, men jeg kan kun sige at jeg godt kender til det.

Nu ved jeg ikke om du er gravid, men det er jeg, og jeg er overbevist om, at det er det der spiller mig et puds for tiden!

Lidt synd for ham, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at ændre det. Jeg er dog sikker på, at det bliver bedre når jeg ikke er gravid og irriteret over maven fx mere.

Kram til dig!

Nej jeg er ikke gravid..... Jeg vil bare gerne være en bedre kæreste og jeg synes ikke det går så godt med det....

Anmeld

21. marts 2010

Anonym

Puha hvor jeg kender det, sådan dage kan jeg også have hvor jeg bare tænker hvor ih og oh så dejlig han er, og kan ikke vente til han kommer hjem eller omvendt, og når man så ser ham kan, den mindste lille ting ødelægge det.. har ikke nået råd desværre...

Anmeld

21. marts 2010

Anonym

Anonym skriver:

Puha hvor jeg kender det, sådan dage kan jeg også have hvor jeg bare tænker hvor ih og oh så dejlig han er, og kan ikke vente til han kommer hjem eller omvendt, og når man så ser ham kan, den mindste lille ting ødelægge det.. har ikke nået råd desværre...

og jeg er heller ikke gravid

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Altså hvad er der med os kvinder???? Hvad er det lige der sker når vi træder ind af døren? Alle de gode hensigter og intentioner forsvinder som dug for solen..... Hmm.... Jeg er sgu blank....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.