Er alle på facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg er på.. har været slettet pga virus og fordi jeg synes det var uoverskueligt med 600 "venner" som bare slet ik var rigtige venner..

Nu har jeg 250 (stadig aaalt for mange) og ved ik om jeg skal tage endnu en sletningsrunde, men er samtidig lidt bange for at træde nogen over tæerne... den er svær... Men der ligger kun et billede derinde. Det er et profilbillede af mig of min kæreste... der skal SLET ik babybilleder, scanningsbilleder eller mavebilleder derind... eller "se hvor godt vi har det" billeder og sætninger... Synes det er noget Lort egentlig hehe.. Men kan ik rigtig slette det da det er min mulighed for at snakke med familie i udlandet (incl. skype) og se billeder fra deres liv...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Becks

Jeg er på Facebook, for at holde kontakten med  venner, som jeg måske ikke ser så ofte og så fordi min mor bor i USA, og det er en billigere måde at snakke med hende på

Anmeld

21. marts 2010

mor-til-vanessa

Eva skriver:

det er jo efterhånden sådan at facebook bare er en del af livet for de fleste og bruges rigtig meget, men er der nogen der ikke er på (endnu) og hvorfor?

Kan huske at da mobilen kom frem og blev allemands eje, der var der en del der ikke ville have det og aldrig skulle, men de kom da med...

Er du på eller ikke...og hvorfor?

Jeg kan se både positivt og negativt ved det skidt..

KNus Eva

jeg er på. jeg synes det er et fint sted så man kan dele sit liv med dem man ikke ser så tit. man kan jo selv bestemme hvor meget man vil dele og hvem der kan se hvad.

oploader tit billeder så min kæreste og hans familie i usa kan følge med i vanessa udvikling. det ville være alt for besværlig hvis man skulle sende 10 mails og vedhæfte billeder.

og så synes jeg det er super tidsfordriv hvis den lille sover og man godt vil dovne den lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.