Er alle på facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Honningblomst

det er jo efterhånden sådan at facebook bare er en del af livet for de fleste og bruges rigtig meget, men er der nogen der ikke er på (endnu) og hvorfor?

Kan huske at da mobilen kom frem og blev allemands eje, der var der en del der ikke ville have det og aldrig skulle, men de kom da med...

Er du på eller ikke...og hvorfor?

Jeg kan se både positivt og negativt ved det skidt..

KNus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

saxa

Ja jeg er på.. Og var lidt imod det da det kom frem.. Men fandt da selv vejen derind..

Jeg har i mine indstillinger gjort sådan at det kun er mine venner der kan se billeder, information osv. Da jeg egentlig ikke har lyst til at hele verdenen skal gå ind og glo.

Ellers synes jeg det er en genial side, da jeg har fundet nogle meget gamle venner, som jeg egentlig ikke troede jeg nogensinde skulle se igen. Og har fundet nogle fra andre lande, som jeg kender, men efter flytninger osv. ikke har kunnet komme i kontakt med mere..

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

Jeg er på. 
Sådan for at kunne følge med i venner og families liv - også dem, man ikke ser så tit. Og for at lade dem følge med.

Jeg bruger ikke så meget tid på FB mere. Det er som om, det mest går op i hat og briller for tiden (med diverse spil, grupper osv.) og det er ikke lige dét, jeg søger. (Så det bruger jeg selvfølgelig bare ikke...)

Dog synes jeg, at der kan være den ulempe, at privatlivets grænser lige er blevet udvidet en del, men det kan man så heldigvis sætte lidt grænser for selv.

Anmeld

21. marts 2010

9510

Ja jeg er også på, mest til fis og ballade, men også til at have kontakt til familien syd på, og gamle skolekammier man ikke render sammen med så tit

Anmeld

21. marts 2010

oo

jeg er på...jeg bor laaaaangt fra familie og venner, så det er en rigtig nem måde lige at holde kontakten og vise billeder

Anmeld

21. marts 2010

Diana...

Jeg er os der inde :) Det er der alt vores familie og venner på sjælland følger med så jeg bruger det rigtig meget.

Anmeld

21. marts 2010

Mutti2

Jeg er også derinde og bruger ekstremt meget tid derinde  

Jeg hader det, og hader hvordan folk følger med i ALT!!! Meeeen jeg offentliggør allligevel ting derinde!! Ville bare ønske at folk kunne bruge det positivt i stedet for at bruge tingene imod en!!

På den anden side kan jeg jo ikke tillade mig at klage, eftersom jeg jo selv ligger ting derud!!

Det er min måde at dele vores liv, og de sentationelle ting ved min datter, med andre!! Det bliver dog ikke altid lige godt modtaget!!

Jeg ved godt at jeg modsiger mig selv, men det er virkeligt sådan jeg har det med det!! 

Men hvor ville jeg ønske at jeg kunne undvære det

Knus Pernille.

Anmeld

21. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

det er jo efterhånden sådan at facebook bare er en del af livet for de fleste og bruges rigtig meget, men er der nogen der ikke er på (endnu) og hvorfor?

Kan huske at da mobilen kom frem og blev allemands eje, der var der en del der ikke ville have det og aldrig skulle, men de kom da med...

KNus Eva

Jep, jeg er på, men det ved du jo  Ind imellem gider jeg det dog ikke rigtigt, synes det fylder helt vildt hvad folk spiller derinde osv....

Men jeg synes alligevel det er sjovt at følge lidt med i folks liv og får virkelig skrevet med mange derinde jeg ellers ikke ville skrive med:-)

Anmeld

21. marts 2010

MariaJ

Jeg er på, men bruger det ikke ret meget. Dvs jeg checker tit hvad andre skriver, men skriver næsten aldrig noget selv. Jeg synes mine facebook venner er sådan et underligt sammensurium af folk at jeg ikke kan forholde mig til, hvordan jeg skal kommunikere med dem på en gang. Der er ikke rigtig nogen naturlige sammenhænge hvor man både snakker med sin familie, gamle skolekammerater, arbejdskolleger osv på én gang, og uanset hvad jeg overvejer at skrive føles det bare helt mærkeligt, når jeg tænker på hvem der skal læse det.

Manden bruger det meget, og jeg håber egentlig også at tage det lidt mere i brug, når den lille kommer, så venner og famile kan følge lidt med. Selvom jeg ikke bruger facebook så aktiv synes jeg alligevel det er en superopfindelse og har fået kontakt med mange som jeg egentlig aldrig ønskede at miste kontakten med, men som bare forsvandt med flytninger, nye adresser og telefonnumre osv.

Maria 

Anmeld

21. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

KNus Eva

jeg er ikke på, det er min kæreste heller ikke.

vi ser begge fb som en unødvendig ting. Og kan ikke rigtigt se noget formål i det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.