Nå det var vist alligvel ikke så nemt overstået :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

TbCp

ØV hvor er det ulækkert.... jeg har bare bræklugt hængende i næsen

Liva er jo sulten og har f.eks i middags spist 3 1/2 stk knækbrød. Der gik ca 1 time så havde hun VILDT ondt i maven og så stod det igen ud i begge ender....

Nu har hun lige fået et æble og jeg ved jo bare at det kommer op igen.... men jeg vil jo heller ikke nægte hende at få noget mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

JustAnotherName

ØV !!!!!!!    Rigtig god bedring med hende. Håber snart det er helt ovre.

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

God bedring med hende Tina.

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

linselouise skriver:

God bedring med hende Tina.

Tak skal du ha'

Anmeld

22. marts 2010

Karo

TbCp skriver:

I torsdag kastede Liva op og havde feber og så var der ikke noget hele fredagen. Lørdag aften skulle jeg i madklub og Liva blev hjemme ved far. Han ringede ved 19-tiden at hun havde LO** langt op af ryggen og over det hele.... jeg kørte hjem og fik hende ordnet...
Idag, søndag, ville Liva og jeg så besøge min mor. Vi når ikke ret langt så står det bare ud af hende... 4-5-6 gange kastede hun op. Det var kun tyndt da hun absolut intet har spist idag.... Vi vender om og kører hjem igen og da hun kommer ud af bilen ser jeg at det også er kommet ud den anden vej
Så ind med Liva, bræk/lorte tøj af og i bad.

Stakkels pige

Jeg ringede til vagtlægen, sagde hvordan det stod til og at jeg godt vidste der var mange der havde det sådan for tiden..... så vidste godt de ikke ville se hende, men jeg ville bare høre hvad jeg skulle gøre... så fik besked på væske for væskemangel og LIDT mad så tarmene havde lidt at arbejde med. Og så fortalte han mig at 2 ud af 3 der ringede ind idag også havde opkast/diarre.

Så ØV ØV, vi slap desværre ikke for alt dette

Sikke noget øv

Marcus havde turen forrige weekend, og hvor er det dog bare svært når ens lille barn ikke har det godt.

Rigtig god bedring til Liva herfra

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Sikke noget øv

Marcus havde turen forrige weekend, og hvor er det dog bare svært når ens lille barn ikke har det godt.

Rigtig god bedring til Liva herfra

Hvor lang tid tog det ham at komme over det?

Har hørt flere sige 1-2 dage så det håber jeg på

Anmeld

22. marts 2010

Karo

TbCp skriver:

Hvor lang tid tog det ham at komme over det?

Har hørt flere sige 1-2 dage så det håber jeg på

Det startede fredag og søndag var han nogenlunde sig selv igen. Mandag var han dog helt på toppen og kom da også i vuggestue. Så hvis det er den samme, så er den heldigvis hurtigt overstået

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Karo skriver:

Det startede fredag og søndag var han nogenlunde sig selv igen. Mandag var han dog helt på toppen og kom da også i vuggestue. Så hvis det er den samme, så er den heldigvis hurtigt overstået

Det håber jeg godt nok!!!

Anmeld

22. marts 2010

lion

Hvor er det synd for Liva. Jeg håber at hun snart får det bedre.

Det må bare ik kvære sjovt for hende eller dig

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Liva har haft det meget bedre idag.... ingen opkast eller lign.!
Så forhåbentlig er vi ovre det nu!

Carsten er vist så desværre blive smittet Håber bare jeg går fri!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.