Nå det var vist alligvel ikke så nemt overstået :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

TbCp

I torsdag kastede Liva op og havde feber og så var der ikke noget hele fredagen. Lørdag aften skulle jeg i madklub og Liva blev hjemme ved far. Han ringede ved 19-tiden at hun havde LO** langt op af ryggen og over det hele.... jeg kørte hjem og fik hende ordnet...
Idag, søndag, ville Liva og jeg så besøge min mor. Vi når ikke ret langt så står det bare ud af hende... 4-5-6 gange kastede hun op. Det var kun tyndt da hun absolut intet har spist idag.... Vi vender om og kører hjem igen og da hun kommer ud af bilen ser jeg at det også er kommet ud den anden vej
Så ind med Liva, bræk/lorte tøj af og i bad.

Stakkels pige

Jeg ringede til vagtlægen, sagde hvordan det stod til og at jeg godt vidste der var mange der havde det sådan for tiden..... så vidste godt de ikke ville se hende, men jeg ville bare høre hvad jeg skulle gøre... så fik besked på væske for væskemangel og LIDT mad så tarmene havde lidt at arbejde med. Og så fortalte han mig at 2 ud af 3 der ringede ind idag også havde opkast/diarre.

Så ØV ØV, vi slap desværre ikke for alt dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Barbamama

Åh nej stakkels Liva.... Jeg frygter bare den sygdom helt vildt.... Kaste op-syge er min skræk og så især når det er den der Rotavirus som skulle være rimelig aggressiv.... Den skal ikke besøge os..... Håber ikke I andre derhjemme bliver ramt.... God bedring....

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

michella80 skriver:

Åh nej stakkels Liva.... Jeg frygter bare den sygdom helt vildt.... Kaste op-syge er min skræk og så især når det er den der Rotavirus som skulle være rimelig aggressiv.... Den skal ikke besøge os..... Håber ikke I andre derhjemme bliver ramt.... God bedring....

Det er bare så synd
Hader opkast!!!

Det er også svært med det job jeg har, men jeg er jo nødt til at holde lukket så længe hun har det...

Anmeld

21. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det er bare så synd
Hader opkast!!!

Det er også svært med det job jeg har, men jeg er jo nødt til at holde lukket så længe hun har det...

Nårh ja du kan jo ikke risikere at dine dp-børn får det.....

Ja jeg hader det også.... Det er bare....puhaaaaaa....

Anmeld

21. marts 2010

anna-jonas

Holder al den sygdom mon aldrig??? Stakkels Liva.............med sådan en ukontrollerbar mave. Håber at hun snart er ovenpå igen..........

Anmeld

21. marts 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

I torsdag kastede Liva op og havde feber og så var der ikke noget hele fredagen. Lørdag aften skulle jeg i madklub og Liva blev hjemme ved far. Han ringede ved 19-tiden at hun havde LO** langt op af ryggen og over det hele.... jeg kørte hjem og fik hende ordnet...
Idag, søndag, ville Liva og jeg så besøge min mor. Vi når ikke ret langt så står det bare ud af hende... 4-5-6 gange kastede hun op. Det var kun tyndt da hun absolut intet har spist idag.... Vi vender om og kører hjem igen og da hun kommer ud af bilen ser jeg at det også er kommet ud den anden vej

Stakkels pige

Jeg ringede til vagtlægen, sagde hvordan det stod til og at jeg godt vidste der var mange der havde det sådan for tiden..... så vidste godt de ikke ville se hende, men jeg ville bare høre hvad jeg skulle gøre... så fik besked på væske for væskemangel og LIDT mad så tarmene havde lidt at arbejde med. Og så fortalte han mig at 2 ud af 3 der ringede ind idag også havde opkast/diarre.

øv... stakkels Liva... god bedring!!

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Holder al den sygdom mon aldrig??? Stakkels Liva.............med sådan en ukontrollerbar mave. Håber at hun snart er ovenpå igen..........

Jeg HADER det! hun har heldigvis ikke været så slemt ramt denne vinter, men synes nu også sådan en omgang dum mave er rigeligt..... har lige måtte ligge rent på sengen

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

øv... stakkels Liva... god bedring!!

Tak skal du have

Anmeld

21. marts 2010

Milka

TbCp skriver:

Stakkels pige

hvor er det bare træls god bedring

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

hvor er det bare træls god bedring

Tak skal du have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.