Amatørkagekursus :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Kvindemin

Anasmor skriver:

Ja så kunne jeg finde en dato...

Hvad siger I til 25 april kl 11-14?

Jeg vil, som skrevet i tidligere indlæg, dele kage til bunde, bygge en kage op, opsmørre og overtrække kagen, give råd omkring værktøj, hvad der er bydende nødvendigt og hvad der kan vente (medmindre man som jeg bliver helt hooked af denne hobby og bare ikke kan lade være med at købe lidt engang imellem  )

Og så var tanken at modellere en vugge med baby og til sidst spise den overtrukne kage og drikke kaffe...

Da jeg jo på ingen måder er pro, og kun har mit eget udstyr, så må hver enkelt sørge for et underlag, pensel, og en skarp kniv (evt en ny hobbykniv med rent blad)

Så sørger jeg for mmf, dustere, farver, udstikkere og resten af det vi skal bruge...  

Der vil være drikkevarer og lidt frugt i løbet af formiddagen..

Prisen er 125 kr alt incl, og vi kan være 7 ved bordet (incl mig) 

Kh Stinna

Hvor bod du henne, og vi er vel så mange at du laver flere 'kagekurser'. Tænker, altså bare en ide, hvad med festkager

Jeg vil gerne med i hvert fald.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Anasmor

Kunne sagtens lave flere, men denne gang laver jeg med opbygning af en kage, og modellering for det er omkring dét, jeg får flest spørgsmål..

Anmeld

23. marts 2010

tumle81

Øv den 2. maj kan jeg ikke, vi flytter i den weekend...

Håber der kommer andre dage...

Knus Kathrina

Anmeld

26. marts 2010

KarinaIda

hvis der er andre fra fyn der er klar på den 2 maj og vi kan køre sammen, så jeg bestemt ohså klar

Anmeld

29. marts 2010

FruEllingsen

Jeg vil rigtig gerne, men er der ikke flere fra jylland der skal med så vi evt kan køre sammen? Det er lidt langt at køre alene synes jeg

Anmeld

29. marts 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Jeg vil rigtig gerne, men er der ikke flere fra jylland der skal med så vi evt kan køre sammen? Det er lidt langt at køre alene synes jeg

jeg er gerne med så hvis vi lige ku finde et par mere.... så var det til at få råd til 

Anmeld

29. marts 2010

Jordbærpigen

Jeg vil også super gerne med, hvis det er.. er fra Århus mht. at køre osv.

Anmeld

29. marts 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

jeg er gerne med så hvis vi lige ku finde et par mere.... så var det til at få råd til 

Super så er vi da 2 i bilen... kunne være godt hvis der var lidt flere der ville med her fra

Anmeld

29. marts 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Super så er vi da 2 i bilen... kunne være godt hvis der var lidt flere der ville med her fra

ja det ku da være hyggeligt

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

Der er 4 pladser tilbage

Så skriv en PB hvis I gerne vil komme, så kommer de første 6 tilmeldte med i denne omgang

Knus Stinna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.