Amatørkagekursus :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

AnnePedersen

hej med jer.

ja jeg synes bestemt også det var alt for lidt tid vi havde sammen, det var jo super hyggeligt.

nogen der kan oplyse mig omkring hvor lang tid vuggen kan holde sig???? kan jeg fryse den ned eller hvad gør man???

hilsen anne lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Anasmor

Astrid P skriver:

Du smitter jo, for faen...

Du glemte flowernailen til de lige kager

Anmeld

3. maj 2010

Astrid P

Anasmor skriver:

Du glemte flowernailen til de lige kager

Ha, den gik jeg ind og bestilte to timer senere da jeg kom i tanker om det. Jeg skrev under kommentarerne at jeg gerne ville have den sendt med de andre ting, og fik med det samme en bekræftende mail på at det var ok!
Virkelig god service...

Desværre mangler jeg de der forme til at have kagen i når den skal lægges sammen, der var ikke noget i Aldi!!!

Anmeld

3. maj 2010

Anasmor

AnnePedersen skriver:

hej med jer.

ja jeg synes bestemt også det var alt for lidt tid vi havde sammen, det var jo super hyggeligt.

nogen der kan oplyse mig omkring hvor lang tid vuggen kan holde sig???? kan jeg fryse den ned eller hvad gør man???

hilsen anne lise

Når den er tør, skal den bare i en kasse, og så er de det ... den tørrer stenhårdt op

Anmeld

3. maj 2010

Anasmor

Astrid P skriver:

Ha, den gik jeg ind og bestilte to timer senere da jeg kom i tanker om det. Jeg skrev under kommentarerne at jeg gerne ville have den sendt med de andre ting, og fik med det samme en bekræftende mail på at det var ok!
Virkelig god service...

Desværre mangler jeg de der forme til at have kagen i når den skal lægges sammen, der var ikke noget i Aldi!!!

Ja de har nemlig super service derinde.. det er det de vil slå på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.