Uge 39+2 og tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Sara.

karina22 skriver:

jeg havde tynd mave et par dage før jeg fødte, men havde også små veer og andre tegn..

måske du føder en af dagene..

held og lykke herfra..

Tak for det

Jeg har en del plukveer som også gør ondt foran og i lænden... men har haft plukveer gennem hele graviditeten så tror ikke jeg kan bruge det som et tegn.... desværre

Men mange tak for det!!

Og tillykke med din dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

mortil(nichlasogmathias)

lærkes_mor skriver:

Tak for det

Jeg har en del plukveer som også gør ondt foran og i lænden... men har haft plukveer gennem hele graviditeten så tror ikke jeg kan bruge det som et tegn.... desværre

Men mange tak for det!!

Og tillykke med din dreng

jo tak, han er bare skøn..

jeg havde også plukkeveer siden uge 14, men de gik i lænden til sidst, og pluk veerne blev kræftigere og ind imellem kom en lille vee/kræftig plukkevee. og de sidste 3 dage fik jeg rigtige veer, som gik i sig selv igen efter nogen timer. såå træls..  håber du slipper for at få veer i flere dage..

Anmeld

22. marts 2010

Sara.

karina22 skriver:

jo tak, han er bare skøn..

jeg havde også plukkeveer siden uge 14, men de gik i lænden til sidst, og pluk veerne blev kræftigere og ind imellem kom en lille vee/kræftig plukkevee. og de sidste 3 dage fik jeg rigtige veer, som gik i sig selv igen efter nogen timer. såå træls..  håber du slipper for at få veer i flere dage..

åhh ja det lyder da ikke rart... Synes om aftenen når jeg ligger i sengen og putter med min pige så får jeg mange hvor jeg liiiige skal trække vejret... men ja så forsvinder de igen ligeså hurtigt...

Han ser også dejlig ud glæder mig

Anmeld

22. marts 2010

twinsmama

havde også tynd mave en uge før jeg fødte, og der kan jeg huske min jordmoder sagde, at det var kroppen der rensede ud og gjorde klar til baby

Anmeld

22. marts 2010

Sara.

twinsmama skriver:

havde også tynd mave en uge før jeg fødte, og der kan jeg huske min jordmoder sagde, at det var kroppen der rensede ud og gjorde klar til baby

Det lyder også meget logisk at kroppen gør det

Jeg håber...

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.