Uge 39+2 og tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.802 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Sara.

Ja ikke så lækkert, men har haft virkelig tynd mave 2 gange i dag.... og tænker om det kan være den heeeeeelt tidlige start til fødsel?

Eller om jeg er syg? Har det bare ikke dårligt overhovedet....

Skal være sammen med et par andre gravide på tirsdag og vil helst ikke smitte dem jo... Men ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det.

Mvh Sara, 2 gangs gravid, men som slet ikke kan huske nogen tegn på fødsel 1 gang.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Valle81

Det siges at det kan været et tegn på fødslen er op over, men svært at sige, jeg har faktisk i de sidste tre uger haft den on and off:0)

Her sker der ikke noget:0)

Christina

40+6

Anmeld

21. marts 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Det siges at det kan været et tegn på fødslen er op over, men svært at sige, jeg har faktisk i de sidste tre uger haft den on and off:0)

Her sker der ikke noget:0)

Christina

40+6

Okay

Jeg har også været lidt oftere på wc (ikke for at tisse) men idag er det bare helt helt tyndt (undskyld....)

Men hvis du er i uge 40+6 og jeg er nu i uge 39+2 så kan det vel godt være et tegn på fødsel.... selvom det ikke betyder i dag eller i morgen

Synes bare det er svært om jeg skal melde afbud eller bare regne med det er fordi jeg er så gravid som jeg er

Tak for svar

Jeg krydser fingre for at din fødsel går igang snart!

Anmeld

21. marts 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Okay

Jeg har også været lidt oftere på wc (ikke for at tisse) men idag er det bare helt helt tyndt (undskyld....)

Men hvis du er i uge 40+6 og jeg er nu i uge 39+2 så kan det vel godt være et tegn på fødsel.... selvom det ikke betyder i dag eller i morgen

Synes bare det er svært om jeg skal melde afbud eller bare regne med det er fordi jeg er så gravid som jeg er

Tak for svar

Jeg krydser fingre for at din fødsel går igang snart!

Tror sagtens du kan være sammen med de andr gravide på tirsdag:0)

Det med helt tyndt kender jeg, bare vand der løber ud, men anderledes på den måde at jeg ikke har maveonde som hvis jeg har "syg" dårlig ave, hvis du forstår:0)

Så tror det er et tegn, kroppen renser lige godt ud, inden vi skal på briksen og presse:0) he he

Håber også snart at din fødsel er i hus:0)

Knus

Anmeld

21. marts 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Tror sagtens du kan være sammen med de andr gravide på tirsdag:0)

Det med helt tyndt kender jeg, bare vand der løber ud, men anderledes på den måde at jeg ikke har maveonde som hvis jeg har "syg" dårlig ave, hvis du forstår:0)

Så tror det er et tegn, kroppen renser lige godt ud, inden vi skal på briksen og presse:0) he he

Håber også snart at din fødsel er i hus:0)

Knus

Ja lige præcis!!! føler mig ikke syg overhovedet.....

Jo tak for det Jeg glæder mig helt vildt til fødslen... selvf. til at få baby op, se baby osv.. men også selve fødslen.. underligt.

Og held og lykke til dig!

Anmeld

21. marts 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Ja lige præcis!!! føler mig ikke syg overhovedet.....

Jo tak for det Jeg glæder mig helt vildt til fødslen... selvf. til at få baby op, se baby osv.. men også selve fødslen.. underligt.

Og held og lykke til dig!

Jeg har det helt lige somm dig.

Glæder mig sindsygt meget til fødslen. Havde sådan en super oplevelse med fødslen af Asta, og håber bare på at få noget af det samme.

Synes det var den ultimative rus, selvtilllidsbooster osv. Og så bare det der med den sidste presseve og klumpen kommer op og tårerne triller og man er helt høj.

Åhh, vi skal bare lave FB og billedespamme for hårdt når overskuddet er til det:0)

Anmeld

21. marts 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Jeg har det helt lige somm dig.

Glæder mig sindsygt meget til fødslen. Havde sådan en super oplevelse med fødslen af Asta, og håber bare på at få noget af det samme.

Synes det var den ultimative rus, selvtilllidsbooster osv. Og så bare det der med den sidste presseve og klumpen kommer op og tårerne triller og man er helt høj.

Åhh, vi skal bare lave FB og billedespamme for hårdt når overskuddet er til det:0)

Ja lige præcis (igen ) du er god til at beskriver det...

Nu får jeg helt kriller i maven! ihhh hvor jeg glæder mig! Havde også en rigtig god oplevelse med fødslen af min pige.

og masser af ve-støv afsted til dig!! Glæder mig til at læse når du har født. Det er jo lige om lidt.....

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Nu svare jeg dig også lige herinde.

Men jeg ville da tage til det, for hvis du ikke har det dårligt, så ville jeg da ikke regne med at det ville smitte.

Man har jo tit hørt, at det betyder at fødslen er om hjørnet.

Faktisk har jeg også haft det sådan lidt over en uge nu. Men jeg håber da egentlig ikke det betyder jeg skal føde snart. Hun må gerne lige blive derinde nogen uger endnu

Jeg håber igen, at det betyder du snart skal besøge fødegangen

Anmeld

22. marts 2010

Sara.

marikka skriver:

Nu svare jeg dig også lige herinde.

Men jeg ville da tage til det, for hvis du ikke har det dårligt, så ville jeg da ikke regne med at det ville smitte.

Man har jo tit hørt, at det betyder at fødslen er om hjørnet.

Faktisk har jeg også haft det sådan lidt over en uge nu. Men jeg håber da egentlig ikke det betyder jeg skal føde snart. Hun må gerne lige blive derinde nogen uger endnu

Jeg håber igen, at det betyder du snart skal besøge fødegangen

Hej igen

Nej håber heller ikke det betyder du skal føde lige om lidt... der må gerne gå lidt endnu

Og tak... vil meget gerne et smut forbi fødegangen. Smiler... det kunne være dejligt.

Knus

Anmeld

22. marts 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg havde tynd mave et par dage før jeg fødte, men havde også små veer og andre tegn..

måske du føder en af dagene..

held og lykke herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.