Så blev det søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

MariaJ

Vi har hjemmehygge og ordne praktiske ting til baby på programmet her i weekenden. Vi bor et meget afsides sted, hvor man ikke kan være til fødslen, så skal rejse til fastlandet på fredag, som er godt tre uger i forvejen. Så denne weekend er den sidste vi har hjemme sammen, før vi kommer tilbage med en baby.

Fredag og i går har vi brugt på maksimal kærestehygge og afslapning, og nu er tiden vist kommet til den praktiske del af programmet. Jeg skal bestille nogle ting til baby på nettet, rydde op i et skab, hvor der skal gøres plads til babyting, vaske tøj, betale regninger og ellers se på noget arbejde til i morgen. Vi skal også bage boller, lege med hunden og spise indisk mad i aften.

Håber I har en rigtig god søndag allesammen.

Maria 35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Jordbærpigen

Jeg får besøg af en veninde som skal hjælpe mig med at spise lagkagerester fra i går

Anmeld

21. marts 2010

NoName

Idag, har jeg fået besked på at passe på vores sofa, imens kæresten rygger op efter gårsdagens stradbadser hvor der blev sat nyt loft op. + Vi var til niecens 11 års fødselsdag under en time efter hjælperne fra loftsmonteringen var kørt. Så der var ikke meget tid til afslapning.

Det passer mig fint at være sofa passer idag, jeg er SÅÅÅÅ træt efter igår, så skal liiiige lade lidt op idag.

ønsker jer alle en SUPER søndag

NoName 21+4

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Mathildesmor skriver:

Herhjemme står den på hovedrengøring af hele huset, samt lektielæsning til eksamensopgave vi er i fuld sving med pt.

Gid det var mig der havde planer om at bage muffins - mums

Åh, jeg skal da nok sende nogen i din retning

Jeg har det med at tage kage med i skolen til en veninde - sidste uge blev der smagt på nogle rigtig dejlige chokolademuffins... der var så også to fyre i klassen, der var ved at savle over det hele, fordi de fik lov til at få muffins

Anmeld

21. marts 2010

Diana...

Lucas er endelig blevet nogen lunde frisk her hjemme igen så efter 2 dage på sækkepuderne med en sovende syg Lucas så skal vi altså ud og gå en LANG tur det er trængt. Så skal vi gøre rent og tror altså os lige jeg stjæler pandekage ideen fra Zafir og laver pandekager idag :) 

Ellers skal vi bare hygge og slappe og nyde søndagen :)

God søndag til jer alle. 

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MariaJ skriver:

mmmm, pandekager  Jeg elsker pandekager, men havde lige et anfald af graviditetsspiseflip i sidste weekend, hvor jeg spiste en hel stak, så tror det varer lidt før jeg skal have pandekager igen. Kan tydeligvis ikke administrere det i disse tider.

Maria 35+5

Altså lige her til morgen, er det amerikanske pandekager Men jeg kan godt administrere det. Jeg har ikke super meget appetit de her dage... Men skal have mad der smager godt og det gør pandekager jo.

Nu er brunchen liiiiige strax færdig. Har også lavet bacon og æg.. skla lige skære lidt frugt ud

Anmeld

21. marts 2010

DKA

Her er far på arbejde så Amalie og jeg hygger lidt på sofaen..

Senere skal vi besøge mormor og morfar, måske de giver aftensmad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2010

saxa

Indtil videre har vi bare hygget med rundstykker - gør vi hver søndag.. Og ellers står den på afslapning idag, inden det går løs med opgave skrivning imorgen. Skal ind på seminariet og trække pæd/kol emne og har så 96timer til at skrive den. Så idag skal vi hygge..

Og så skal vi lige en tur til nevøens 1års fødselsdag..

Anmeld

21. marts 2010

CS

Her på Østerbro er brunchen på sengen lige afsluttet og ja så skal strutmaven ud og luftes og latte skal nydes på en af de hyggelige cafeer... måske i solen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.